PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZUS

  • 1. Data: 2010-04-03 20:38:03
    Temat: ZUS
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Chcę sprawdzić czy pracodawca odprowadza
    na moje konto składki i w jakiej wysokości.
    Czy muszę się tłumaczyć w ZUS dlaczego to sprawdzam?
    Czy jest jakaś podstawa prawna gdzie ZUS na każde moje
    żądanie udostępnia mi te dane?

    Pozdrawiam
    Józek

  • 2. Data: 2010-04-04 11:26:10
    Temat: Re: ZUS
    Od: luki789 <l...@o...pl>

> [...]
    > Czy muszę się tłumaczyć w ZUS dlaczego to sprawdzam?
    > Czy jest jakaś podstawa prawna gdzie ZUS na każde moje

    Skandia*, huh?

    *or sth

  • 3. Data: 2010-04-04 12:17:09
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 3 Kwi, 22:38, "Józek" <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Chcę sprawdzić czy pracodawca odprowadza
    > na moje konto składki i w jakiej wysokości.

    Bez problemu udziela Ci takich informacji :)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 4. Data: 2010-04-11 18:30:06
    Od: "van" <v...@p...net>

    Użytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    z.googlegroups.com...
> [...]
    > Chcę sprawdzić czy pracodawca odprowadza
    > na moje konto składki i w jakiej wysokości.

    Bez problemu udziela Ci takich informacji :)

    kiedyś przychodziło takie zestawienie z zusu, raz w roku bodajże. teraz nic
    mi nie przychodzi - jakie macie doświadczenia? dopominac sie o to w zusie?