PracaGrupypl.praca.dyskusje › Anonimowe ogłoszenie typu: Nasz klient... problem?

  • 1. Data: 2010-03-31 08:10:29
    Temat: Anonimowe ogłoszenie typu: Nasz klient... problem?
    Od: "MaciekSz" <m...@1...pl>

    Witam,

    Zamieszczono ogłoszenie:

    http://praca.gazetapraca.pl/200,4001,,779015,,KIEROW
    NIK+WYDZIA%C5%81U+ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEGO.html

    Stanowisko poważne, firma niby poważna, ale... co to za firma?
    Wiadomo tyle, że z branży medycznej. Dalej to można zgadywać, znając
    lokalizację.

    Proszą o dostarczanie ofert na adres Biura Ogłoszeń GW lub wysyłanie pod
    anonimowy adres email.

    Pani z Biura Ogłoszeń wyjaśniła, że GW nie odpowiada za treść ogłoszeń, jak
    również nie odpowiada za ewentualne nadużycia w stosunku do moich danych
    osobowych.

    I do kogo mam skierować LM, CV, bo przecież firma nie ujawniła swoich danych.
    Przecież nie do Gazety wyborczej.

    Co z tym fantem zrobić?

    Jakie bywają przyczyny, że firmy nie ujawniają swoich danych?

    Czy warto odpowiadać na takie ogłoszenia, jak powyższe?

    Jakie są Wasze doświadczenia i opinie?

    pozdrawiam

    M.

  • 2. Data: 2010-04-01 12:46:47
    Od: Piotrek <p...@g...com>

    On 31 Mar, 10:10, "MaciekSz" <m...@1...pl> wrote:
    > Czy warto odpowiadać na takie ogłoszenia, jak powyższe?

    A czemu nie? Mozna przeciez przygotowac sobie okrojona wersje
    dokumentow, oczyszczona z wszelkich danych osobowych. itd.

  • 3. Data: 2010-04-01 18:36:27
    Od: tumek <t...@g...pl>

    > Czy warto odpowiadać na takie ogłoszenia, jak powyższe?
    >
    > Jakie są Wasze doświadczenia i opinie?

    napisze tak : nie warto!

    piszac tam :
    1. nastaw sie na beznadziejnie dlugi proces rekrutacji, kilka stopni i
    podejsc
    2. zapewne jakis wyscig szczurów , rywalizacja dwoch osób bez konkretnej
    informacji
    3. Panienka (zwykle Panie) bedzie z toba rozmawiala udajac
    profesjonalistke w zawodzie
    4. Przygotuj sie na 1/4 rozmowy po angielsku - czy ma to sens czy tez nie
    5. Nie bardzo obchodzic ja beda twoje sukcesy i zaangazowanie - ona oceni
    ciebie wedlug jej regul - pod katem czy nie przydasz sie zupelnie innemu
    pracodawcy badz poprostu do bazy danych
    6. w koncu nie oddzwoni pomimo swojego profesjonalizmu
    7. zwrot kosztów za podróz ? Ale o co chodzi ?
    8. Rozmawiasz z posrednikiem , czesto czlowiekiem ktory kompletnie sie nie
    zna na rzeczy, rynku, zawodzie wiec nie porozmawiasz jak rowny z rownym.

    doswiadczenia powyzsze zdobylem w rozmowach z agencjami :
    torun - na rynku
    gdynia glowna

    nazw celowo nie podaje.
    Dodam ze firmy duzo traca powierzajac proces rekrutacyjny firmom
    zewnetrznym - patrzac na GW wcale to nie gwarantuje zatrudnienia
    kompetentnej osoby - za wyjatkiem sporych jak sie domyslam kosztow.

    na marginesie , wlasnie , co pisac ? do kogo kierowac aplikacje ? Coz... ja
    adresowalem poprostu na dana agencje pracy.
    --
    pozdro
    tumek

  • 4. Data: 2010-04-01 19:05:08
    Od: "Papa5merf" <P...@w...pl>

    Órzytkownik "tumek" napisał:

> [...]
    > zna na rzeczy, rynku, zawodzie wiec nie porozmawiasz jak rowny z rownym.
    > doswiadczenia powyzsze zdobylem w rozmowach z agencjami :

    10/10 :O) dawno nie czytałem tak fachowej opini:O)

    > Dodam ze firmy duzo traca powierzajac proces rekrutacyjny firmom
    > zewnetrznym - patrzac na GW wcale to nie gwarantuje zatrudnienia
    > kompetentnej osoby - za wyjatkiem sporych jak sie domyslam kosztow.

    a pomyślałęś ze to włąśnie polska i tutaj wcale nie chodzi o zatrudnienie
    fachofca i niskich kosztach, bo jusz jest zatrudniony kuzyn, lub kochanka
    kierownika, a te koszty pójdą do prywatnej kieszeni tego kierownika?:O)

  • 5. Data: 2010-04-02 10:34:17
    Od: "MaciekSz" <m...@1...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > A czemu nie? Mozna przeciez przygotowac sobie okrojona wersje
    > dokumentow, oczyszczona z wszelkich danych osobowych. itd.

    I uważasz, że ktoś na taką "okrojoną" ofertę odpowie? :-)

  • 6. Data: 2010-04-02 10:40:12
    Od: "MaciekSz" <m...@1...pl>

    Użytkownik "tumek" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > na marginesie , wlasnie , co pisac ? do kogo kierowac aplikacje ? Coz...
    > ja adresowalem poprostu na dana agencje pracy.

    Ciekawy wywód.
    Nie miałem aż tak drastycznych przeżyć i wyścig szczurów raczej nie dla mnie.

    Zgadzam się z tym, że większość HR-owców to niestety, ale niedowartościowane
    głąby.

    Ale jeśli chodzi o ogłoszenie, które przytoczyłem, nie zostało zamieszczone
    przez pośrednika, ale firmę, która zażyczyła sobie nie ujawaniać swoich danych.
    Dlatego zapytałem o przyczyny. I czy np. wynika to z ich nadwątlonej reputacji
    itp?

    j.

  • 7. Data: 2010-04-02 10:49:04
    Od: "MaciekSz" <m...@1...pl>

    Użytkownik "Papa5merf" <P...@w...pl> napisał w wiadomości news:hp2qgv$d95

> [...]
    > fachofca i niskich kosztach, bo jusz jest zatrudniony kuzyn, lub kochanka
    > kierownika, a te koszty pójdą do prywatnej kieszeni tego kierownika?:O)

    Na nepotyzm nic nie poradzisz.
    Ale nie należy generalizować.
    O dziwo w swojej karierze nie korzystałem ze znajomości przy staraniu się o
    pracę.

    I owszem, wcale nie chodzi o zatrudnienie osoby obiektywnie NAJLEPSZEJ wśród
    kandydatów, nawet niekoniecznie najtańszej, ale po prostu najbardziej PRZYDATNEJ
    pracodawcy.

    Jeśli firma poszukuje osoby umiejącej posługiwać się młotkiem do wbijania
    gwoździ, to raczej nie zatrudnią człowieka po doktoracie. :)))

    A już w ogóle, kiedy kandydat przejawia IQ i kompetencje wyższe od rekretującego
    go zespołu, to jest spalony już na starcie.

    j.

  • 8. Data: 2010-04-02 12:21:57
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "MaciekSz" <m...@1...pl>

    > I uważasz, że ktoś na taką "okrojoną" ofertę odpowie? :-)

    Adekwatnie do celu

  • 9. Data: 2010-04-02 12:55:23
    Od: "Papa5merf" <P...@w...pl>

    Órzytkownik "MaciekSz" napisał:

    > Na nepotyzm nic nie poradzisz.
    > Ale nie należy generalizować.
    > O dziwo w swojej karierze nie korzystałem ze znajomości
    > przy staraniu się o pracę.

    na podstawie wyjątkuf nie wyciąga się wnioskuf o większości:O)

> [...]
    > Jeśli firma poszukuje osoby umiejącej posługiwać się młotkiem do wbijania
    > gwoździ, to raczej nie zatrudnią człowieka po doktoracie. :)))

    ale najlepszego dla kogo? bo napewno nie dla pracodawcy:O)
    dlaczego uważasz ze doktor nie potrafi posługiwać się młotkiem?
    jest bardziej prawdopodobne że ten bez podstawufki tego nie będzie
    potrafił:O)
    tylko chodzi o to żeby zatrudnić kogoś jak najtaniej po to żeby ktoś tą
    róznicę w cenie sobie mógł schować do kieszeni i tym kimś nie jest faktyczny
    pracodawca:O)
    doktor posługuje się młotkiem conajmniej tak samo dobrze jak niedoktor, na
    dodatek jest szansa że wymyśli jakiś automat do wbijania gwoździ ktury
    usprawni pracę o 300% normy:O)

    > A już w ogóle, kiedy kandydat przejawia IQ i kompetencje wyższe od
    > rekretującego go zespołu, to jest spalony już na starcie.

    sprawia faktyczne zagrozenie dla stołkowego, racja:O)

  • 10. Data: 2010-04-02 14:33:16
    Od: "news.neostrada.pl" <k...@o...pl>

> [...]
    > ujawaniać swoich danych.
    > Dlatego zapytałem o przyczyny. I czy np. wynika to z ich nadwątlonej

    Nie chca grupy 100 osób na schodach , tylko 5 osób aby porozmawiaco
    szczegolach

    konto