PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa o prace a zmniejszenie podatku dochodowego i...

  • 1. Data: 2010-04-02 10:21:58
    Temat: umowa o prace a zmniejszenie podatku dochodowego i...
    Od: "eisum" <e...@e...ok>

    Jest sobie umowa o prace brutto np. 7000PLN czyli netto prawie 5000PLN. Jest
    mozliwosc zmniejszenia podatku dochodowego i zdrowotnego co bedzie sie
    przekladac na wyzsza kwote netto przy tym samym brutto i czy to nadal bedzie
    umowa o prace?

    --
    eisum

  • 2. Data: 2010-04-02 10:48:55
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-04-02, eisum <e...@e...ok> wrote:
> [...]
    > przekladac na wyzsza kwote netto przy tym samym brutto i czy to nadal bedzie

    Jeśli w owej pracy wykonujesz prace autorskie, to pewnie można podciągnąć
    godziny na to spędzone pod 50% kup, co efektywnie skutkuje mniejszym podatkiem
    dochodowym.

    Ale trochę zachodu z tym jest i nie wszystkim pracodawcom się chce.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2010-04-02 11:07:09
    Od: "eisum" <e...@e...ok>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" napisał w wiadomości

> [...]
    > dochodowym.
    >
    > Ale trochę zachodu z tym jest i nie wszystkim pracodawcom się chce.

    A jezeli nie w kazdym miesiacu wykonywalbym taka prace ktorej bede autorem to
    tez bylby obnizony czy tylko jak ja wykonam?

    --
    eisum