PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wymogi pracodawcy

  • 1. Data: 2004-11-10 05:54:42
    Temat: Wymogi pracodawcy
    Od: "Amrek" <U...@t...TO_TEZpl>

    Pracuje w instytucji państwowej, jestem zwyklym urzednikiem. Czy pracodawca
    moze ode mnie wymagac bym codziennie przychodzil w garniturach skoro nie ma
    oficjalnego przepisu na ten temat? Ja nie mam garnituru wcale, chodze do
    pracy w marynarkach i koszulach oraz ciemnych dzinsach bądź sztruksach i
    pantoflach a mimo to pracodawca twierdzi ze to nie wystarczy. Mam juz go
    dosc bo czuje sie napietnowany przez to. Jak masz szanse sie obronic przed
    tym?

  • 2. Data: 2004-11-10 09:48:18
    Temat: Re: Wymogi pracodawcy
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "Amrek" <U...@t...TO_TEZpl> napisał w wiadomości
    > Pracuje w instytucji państwowej, ....
    > Mam juz go dosc bo czuje sie napietnowany
    > przez to. Jak masz szanse sie obronic przed tym?

    żadne?

    Piotr Żebrowski

  • 3. Data: 2004-11-10 12:39:02
    Od: "Mikołaj" <l...@s...com>

> [...]
    > dosc bo czuje sie napietnowany przez to. Jak masz szanse sie obronic przed

    Poproś o pieniążki na garnitur, albo jakieś dodatki do pensji.

  • 4. Data: 2004-11-10 14:02:53
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>

    Sa przepisy na temat odziezy roboczej. Pracodawca musi takowa odziez
    zapewnic jezeli wymaga jej stosowania.
    Mozesz zazadac pieniedzy na garnitur(y)
    Mozesz zazadac garnituru(ow)
    --
    Jackare

  • 5. Data: 2004-11-10 15:42:33
    Od: "M.J." <xjm_reverse&cut@pl_reverse.go2>

    "Amrek" <U...@t...TO_TEZpl> wrote in
    Przejrzyj jeszcze regulamin pracy w zakładzie
    żeby dyr sie nie powoływał na niego

    a jak rzeczywiście chcą garnitirów
    to tak jak poprzednocy powiedzieli

    najdroższe sa te włoskie ( 4 - 6 tys pln)- zażądaj pożyczki z kasy
    zapomogowej umożonej w 90%
    :)

  • 6. Data: 2004-11-10 17:26:09
    Od: "Amrek" <U...@t...TO_TEZpl>

    Użytkownik "Mikołaj" <l...@s...com> napisał w wiadomości

    > Poproś o pieniążki na garnitur, albo jakieś dodatki do pensji.

    Juz to mu zasugerowalem, ale On mi mowi ze skoro mi nie pasuje to moge od
    jutra wcale do pracy nie przychodzic. :(

  • 7. Data: 2004-11-10 17:27:47
    Od: "Amrek" <U...@t...TO_TEZpl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>
    napisał w wiadomości news:cmt79e$2c9$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Sa przepisy na temat odziezy roboczej. Pracodawca musi takowa odziez
    > zapewnic jezeli wymaga jej stosowania.
    > Mozesz zazadac pieniedzy na garnitur(y)
    > Mozesz zazadac garnituru(ow)

    A czy moglbym wiedziec gdzie o tych przepisach poczytac? Sugerowalem mu
    kase - to mi powiedzial ze nie musze wcale do pracy przychodzic i ze na moje
    miejsce jest 30 chetnych ktorzy bez problemu przyjda w garniturach.

  • 8. Data: 2004-11-10 17:32:51
    Od: "Amrek" <U...@t...TO_TEZpl>

    Użytkownik "M.J." <xjm_reverse&cut@pl_reverse.go2> napisał w wiadomości

    > Przejrzyj jeszcze regulamin pracy w zakładzie
    > żeby dyr sie nie powoływał na niego

    OK.:)

    > a jak rzeczywiście chcą garnitirów
    > to tak jak poprzednocy powiedzieli
    >
    > najdroższe sa te włoskie ( 4 - 6 tys pln)- zażądaj pożyczki z kasy
    > zapomogowej umożonej w 90%
    > :)

    Hehe. Wlasnie wrocilem z pracy i kierownik powiedzial : " no co chlopcy?
    dostaliscie podwyzki i nie stac was na garnitur?" ( dostalismy po 250 zł
    brutto :) )
    Trudno kupic porzadny garnitur za 250 brutto :(( O pozyczce nie ma mowy - na
    to firma nie ma pieniedzy a pieniadze z funduszu socjalnego (chyba to sie
    tak nazywa) sa przeznaczone na co innego.

    Dziekuje Tobie i wszystkim za porady:) Teraz wiem na czym stoje - no
    ...przynajmniej wiem ze mam sie czym bronic.

  • 9. Data: 2004-11-10 17:35:58
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Amrek w news:cmtjj1$88t$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

    > dostaliscie podwyzki i nie stac was na garnitur?" (
    > dostalismy po 250 zł brutto :) )
    > Trudno kupic porzadny garnitur za 250 brutto :((

    To jednorazowa podwyżka? Bo jeśli nie to nie kapuję. Chyba, że musisz co
    miesiąc kupować jeden ;-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 10. Data: 2004-11-10 19:21:39
    Od: "Amrek" <U...@t...TO_TEZpl>

    Użytkownik "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> napisał w wiadomości

    > To jednorazowa podwyżka? Bo jeśli nie to nie kapuję. Chyba, że musisz co
    > miesiąc kupować jeden ;-)

    Nie rozumiem co to znaczy "jednorazowa". Trudno mi powiedziec czy w tej
    firmie beda jeszcze podwyzki. W dzisiejszych czasach podwyzki zdarzaja sie
    niezmiernie rzadko wiec nastepna moze dostane za 2 lata. Nie ma powiedziane
    ze mam miec 5 czy 10 garniturów ale ze MAM chodzic w garniturach. Dla mnie
    krawat przy pracy przy kompie to męka.