PracaGrupypl.praca.dyskusje › O CO CHODZILO OFERCIE - juz wiem;)

  • 1. Data: 2004-11-09 21:32:18
    Temat: O CO CHODZILO OFERCIE - juz wiem;)
    Od: "bjola" <b...@n...pl>

    Witam!
    ofercie, o dziwo, chodzilo o podpisanie umowy (ktora na dodatek wyglada
    normalnie, tyle ze na zoltej kartce wydrukowana...pfuj!) ;))

    ps. na umowie widnieje data jutrzejsza (dzien kiedy siade przed kompem),
    wiec nie mam sie co domagac zwrotu kasy za bilecik ;(

  • 2. Data: 2004-11-09 21:40:55
    Temat: Re: O CO CHODZILO OFERCIE - juz wiem;)
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 9 Nov 2004 22:32:18 +0100, bjola <b...@n...pl>
    napisał:

    > ps. na umowie widnieje data jutrzejsza (dzien kiedy siade przed kompem),
    > wiec nie mam sie co domagac zwrotu kasy za bilecik ;(

    czyli sa oszczedni do przesady. :(

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 3. Data: 2004-11-09 21:44:00
    Od: "bjola" <b...@n...pl>

    > ps. na umowie widnieje data jutrzejsza (dzien kiedy siade przed kompem),
    > wiec nie mam sie co domagac zwrotu kasy za bilecik ;(

    czyli sa oszczedni do przesady. :(

    w morde, na to wyglada... pewnie papieru w kiblach tez nie bedzie ;))

    --
    pzdr Yolka

  • 4. Data: 2004-11-09 22:22:25
    Od: "Coinneach Odhar" <C...@m...wp.pl>

    Gdzieś z głębi "bjola" <b...@n...pl> wypłynęło z pasją:
    > Witam!
    > ofercie, o dziwo, chodzilo o podpisanie umowy (ktora na dodatek wyglada
    > normalnie, tyle ze na zoltej kartce wydrukowana...pfuj!) ;))

    Tylko pogadali? Zarząd z pracownikiem biura ogłoszeń? Ciekawe podejście do
    naboru... Ale najważniejsze, że masz robotę :))

    Pozdro
    Coinneach

  • 5. Data: 2004-11-10 09:01:54
    Od: "Jakub Wojtachnio" <k...@p...onet.pl>

    Jakby braklo papieru w toalecie to zawsze mozesz uzyc tej zoltej kartki -
    coz to za kreatywnosc umowe na zoltym papierze drukowac... A moze zapmnialas
    wziasc swojego papieru? Nie mowili ci w zaproszeniu na rozmowe??

    Jakub Wojtachnio
    k...@p...onet.pl