PracaGrupypl.praca.dyskusje › zdjecie w CV

  • 1. Data: 2004-11-09 20:49:47
    Temat: zdjecie w CV
    Od: "Art" <asalacin@_spam.o2.pl>

    Dajecie swoje zdjecie w CV?Ostatnio slyszalem opinie, ze jak sie nie jest
    poproszonym to lepiej nie dawac bo co najwyzej to moze zaszkodzic...

  • 2. Data: 2004-11-10 17:44:11
    Temat: Re: zdjecie w CV
    Od: "Zbigniew K" <z...@i...pl>

    Lepiej nie dawać, chyba że chcesz zostać modelem albo statystą. W każdym
    innym przypadku o zatrudnieniu będą decydować nie kwalifikacje a subiektywne
    odczucia decydentów. Czasem możesz się narazić na koszty bo będą chcieli cię
    tylko obejrzeć a nie zatrudnić.
    Słyszałem o przypadkach kiedy szef z nudów wysyłał ogłoszenie by sobie
    pooglądać młode dziewczyny!
    pzdr, bezofen

  • 3. Data: 2004-11-11 18:57:23
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

    Użytkownik "Zbigniew K" <z...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:cmtk16$78a$1@81.210.87.3...
    > Lepiej nie dawać, chyba że chcesz zostać modelem albo statystą. W każdym
    > innym przypadku o zatrudnieniu będą decydować nie kwalifikacje a
    subiektywne
    > odczucia decydentów.

    - Otwieram sklep z wędlinami i słyszałem, że już się nie wykłada kiełbas
    na takich ładnych tackach i nie ozdabia liśćmi sałaty. Prawda to? Jak
    radzicie?

    - Lepiej nie ozdabiaj, chyba że chcesz zostać sklepikarzem roku. W każdym
    innym przypadku o zakupie będzie decydować nie wartośc a subiektywne
    odczucia klientów.

  • 4. Data: 2004-11-11 22:33:26
    Od: "Art" <asalacin@_spam.o2.pl>

    > - Otwieram sklep z wędlinami i słyszałem, że już się nie wykłada kiełbas
    > na takich ładnych tackach i nie ozdabia liśćmi sałaty. Prawda to? Jak
    > radzicie?

    Ale analogia...
    Nie kazda tacka jest piekna i wspaniala jak ty to opisujesz

  • 5. Data: 2004-11-12 07:15:50
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

    > Ale analogia...
    > Nie kazda tacka jest piekna i wspaniala jak ty to opisujesz

    Chce sie sprzedac, czy nie?
    Jeżeli tak, to niech sie umyje, ostrzyże, uczesze, wyciśnie syfki, ew.
    makijaż zrobi.

    vertret

  • 6. Data: 2004-11-15 10:06:50
    Od: "vaio" <h...@d...pg.gda.pl>

    to ja proszę żeby wypowiedział się w tej sprawie jakiś specjalista od
    rekrutacji.
    Pamietam z zajęc jeszcze na studiach - facet, z którym mielismy socjologie a
    który był doradcą i brał udział w rozmowach kwalifikacyjnych itp. - mówił,że
    standardem teraz jest zamieszczanie w pliku worda CV swojego zdjęcia w
    rogu...

    Co Wy na to?

  • 7. Data: 2004-11-16 10:13:57
    Od: MP <z...@b...adresu.tu>

    Witaj vaio,
    W Twoim liście z 15 listopada 2004 (11:06:50) można wyczytać:
    v> standardem teraz jest zamieszczanie w pliku worda CV swojego
    v> zdjęcia w rogu...

    Sprawdź, czy twoje CV razem ze zdjęciem nie przekracza 100k. Jeśli
    nie, to ok. Dla rekrutatora jasna się staje znajomość programów
    komputerowych (opisywana w CV) jak dostaje plik, na jakim są puste
    strony za CV lub waży 1,5M albo wielkością zdjęcia można wytapetować
    ścianę. Zdjęcie wklejone może być, chociaż po wydruku na drukarce
    czarno-białej (np. laserowej) nie wygląda najlepiej. Nie zdjęcie jest
    problemem, tylko treść :).

    --
    Pozdrowienia,
    MP

  • 8. Data: 2004-11-16 12:24:49
    Od: "vaio" <h...@d...pg.gda.pl>

    A wiec tak - moje CV zajmuje 50 kB :)
    zdjecie jest małe, w prawym górnym rogu.

    To nie jest tak, że jakoś upieram się i na siłę chce wciskać to zdjecie -
    tyle, że jak juz pisałam - uczono nas, że tak należy...no i staram sie do
    tego stosować.
    Wysyłajac gdzieś dokumenty w kopercie - równiez dołaczam to samo CV.
    Chciałabym dowiedzieć się jak patrza na to rekrutatorzy - bo byc może według
    "ludzi z tej drugiej strony" umieszczanie zdjecia jest nie
    wiem...nachalnością, prowokacja...

    Pozdrawiam
    vaio

  • 9. Data: 2004-11-16 12:34:00
    Od: "Immona" <n...@z...com.pl>

    Użytkownik "vaio" <h...@d...pg.gda.pl> napisał w wiadomości

    > Chciałabym dowiedzieć się jak patrza na to rekrutatorzy - bo byc może
    według
    > "ludzi z tej drugiej strony" umieszczanie zdjecia jest nie
    > wiem...nachalnością, prowokacja...

    Zalezy od zdjecia. Zdjeciem mozna bardzo poprawic lub bardzo popsuc
    aplikacje. Jesli masz profesjonalne zdjecie wykonane na potrzeby cv (na
    ktorym wygladasz tak, jak zamierzasz przyjsc na rozmowe kwalifikacyjna),
    dodawaj, jesli nie, lepiej bez niego.

    I.

  • 10. Data: 2004-11-16 21:48:48
    Od: "beno" <r...@v...pl>

    > Chce sie sprzedac, czy nie?
    > Jeżeli tak, to niech sie umyje, ostrzyże, uczesze, wyciśnie syfki, ew.
    > makijaż zrobi.

    Można też się "sprzedać" samą treścią CV. Ale mówię o szukaniu pracy, a nie
    sprzedaży wędlin.

    W moim odczuciu domaganie się zdjęcia na CV to nonsens, ale jak jest ładnie
    wpasowane (co się zdarza niezmiernie rzadko), np. w PDF-ie, to ujdzie. Ponadto
    wiele razy byłem zapraszany na rozmowy po wysłaniu CV bez zdjęcia, mimo że w
    ogłoszeniu było takie wymaganie.