PracaGrupypl.praca.dyskusjeWymogi pracodawcy › Wymogi pracodawcy
    From: "Amrek" <U...@t...TO_TEZpl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Wymogi pracodawcy
    Date: Wed, 10 Nov 2004 06:54:42 +0100

    Pracuje w instytucji państwowej, jestem zwyklym urzednikiem. Czy pracodawca
    moze ode mnie wymagac bym codziennie przychodzil w garniturach skoro nie ma
    oficjalnego przepisu na ten temat? Ja nie mam garnituru wcale, chodze do
    pracy w marynarkach i koszulach oraz ciemnych dzinsach bądź sztruksach i
    pantoflach a mimo to pracodawca twierdzi ze to nie wystarczy. Mam juz go
    dosc bo czuje sie napietnowany przez to. Jak masz szanse sie obronic przed
    tym?