PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wymiar urlopu

  • 1. Data: 2008-12-15 08:38:02
    Temat: Wymiar urlopu
    Od: w...@o...pl

    Witam,

    pracuję co drugi dzień po około 8 godz. w umowie mam płny wymiar czasu

    szefuniu powiedział że za 3 miesiące które przepracowałem należy mi się tylko 6
    dni urlopu pomimo iż mam ogólny staż pracy większy niż 10 lat

    jak to jest dokładnie z tymi urlopami dla pracowników nracujących tak jak ja?

    co przewiduje kodeks pracy? jeżeli macie jakiś odnośnik do tego to proszę o link

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-12-16 09:18:21
    Temat: Re: Wymiar urlopu
    Od: "Jerzy Borowski" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ja?
    >
    > co przewiduje kodeks pracy? jeżeli macie jakiś odnośnik do tego to proszę

    wyjaśnij, dlaczego pracujesz co drugi dzień po około 8 godzin pomimo, że
    masz umowę na cały etat (chyba dobrze zrozumiałem)

  • 3. Data: 2008-12-19 17:28:53
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    w...@o...pl <w...@o...pl> pisze:

> [...]
    > tylko 6 dni urlopu pomimo iż mam ogólny staż pracy większy niż 10 lat
    > jak to jest dokładnie z tymi urlopami dla pracowników nracujących tak
    Aby dowiedzieć się co przewiduje kodeks pracy wystarczy go przeczytać.

    --
    Jotte