PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki w banku

  • 1. Data: 2008-12-16 18:12:34
    Temat: Zarobki w banku
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    Witam

    Czy może mi ktos powiedzieć na jakies zarobki mozna liczyć
    w duzym banku (nazwa nieistotna) na pomorzu.
    Stanowisko kierownika w dziale sprzedaży.
    Jest to stanowisko wyceniane przez firme zewnętrzną.
    Osoba z 5 letnim starzem, pierwszy raz na stanowisku kierowniczym,
    posiadająca odpowiednie kompetencje.
    Bedę wdzięczny za sugestie

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-12-16 18:22:27
    Temat: Re: Zarobki w banku
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    Marek wrote:

    > Czy mo?e mi ktos powiedzie? na jakies zarobki mozna liczy?
    > w duzym banku (nazwa nieistotna) na pomorzu.

    Niegodne. Np. półtorej średniej krajowej.

    > Stanowisko kierownika w dziale sprzeda?y.

    ale to jest stanowisko naprawdę kierownicze czy będziesz kierował swoją dwunastnicą?
    Jak to drugie to poniżej krajowej.

    Lemat
    The Internet does not need law enforcement, it only needs few
    good sysadmins with cojones.

  • 3. Data: 2008-12-16 20:20:37
    Od: "\(\)pEr@T\(\)r" <k...@p...onet.pl>

    Moze najpierw kup sobie slownik co????Kierownik;-)
    Oj dlugo to ty chyba tym kierownikiem nie bedziesz.....
    STAŻ piszemy przez Ż ......
    żapamietasz ;---)

  • 4. Data: 2008-12-16 22:01:43
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    > Moze najpierw kup sobie slownik co????Kierownik;-)
    > Oj dlugo to ty chyba tym kierownikiem nie bedziesz.....
    > STAŻ piszemy przez Ż ......
    > żapamietasz ;---)

    Dzieki :), szybko pisałem nawet nie zwróciłem uwagi,
    to nie dla mie stanowisko, zatem nie mam zmartwienia

    Pozdr

  • 5. Data: 2008-12-17 15:17:47
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Dec 16, 7:12 pm, "Marek" <m...@w...pl> wrote:

    > posiadająca odpowiednie kompetencje.

    Wątpliwe te kompetencje, których nie potrafi wycenić.

    --
    mihau

  • 6. Data: 2008-12-18 14:40:55
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 16 Gru, 19:12, "Marek" <m...@w...pl> wrote:
    > Jest to stanowisko wyceniane przez firme zewnętrzną.

    Co znaczy wyceniane przez firme zewnetrzna? Headhunter decyduje o
    zarobkach?

  • 7. Data: 2008-12-20 18:17:28
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Pracowałem w bardzo dużym banku i zarobki zależały tam głównie od tego, kto
    kogo znał, a w żadnym razie nie od racjonalnej wyceny. Chyba, że zawieranie
    znajomości uznać za przejaw racjonalnego działania biznesowego, ale to już
    inna sprawa.
    Pozdrowienia
    PP