PracaGrupypl.praca.dyskusje › AUTORYZOWANY DORADCA BIZNESOWY ERY

  • 1. Data: 2008-12-15 11:08:52
    Temat: AUTORYZOWANY DORADCA BIZNESOWY ERY
    Od: " " <z...@N...gazeta.pl>

    Witam dostałem propozycję rozpoczęcia pracy jak Autoryzowany doradca biznesowy
    w Erze, czy ktoś z Was pracował na podobnym stanowisku ??.Praca na zasadzie
    działalnosci gospodarczej którą sam opłacam + koszty paliwa i ekspolatacji
    auta. Płace tylko i wyłącznie prowizje bez podstawy, dodam ze jest to region
    Śląski dokładniej Katowicki. Zastanawiam się "czy da się z tego wyżyć" bo
    jeżeli nie to nie wiem czy opłaca mi się zakładać działalność
    gospodarczą/poźniej będę musiał zawieszać a o ile wiem da się teraz na 24
    miesiące. Następną rzeczą która mnie zastanawia jest podpisanie Weksla
    in-blanco jako ew zabezpieczenie w momencie kiedy biorę telefony.Proszę o
    opinię i dziękuje

  • 2. Data: 2008-12-15 15:47:07
    Temat: Re: autoryzowany doradca biznesowy Ery
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik <z...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Następną rzeczą która mnie zastanawia jest podpisanie Weksla
    > in-blanco jako ew zabezpieczenie w momencie kiedy biorę telefony.

    Nad tym zastanów się bardzo, bardzo dokładnie, bo dla Ciebie jest to
    cholernie ryzykowne a dla drugiej strony bardzo wygodne. Były wątki na ten
    temat i ludzie raczej odradzają. Przecież towar można przekazać za
    pokwitowaniem, dodatkowo ubezpieczyć itp.

    e.

  • 3. Data: 2008-12-15 16:08:34
    Od: " " <z...@g...pl>

    entroper <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > temat i ludzie raczej odradzają. Przecież towar można przekazać za
    > pokwitowaniem, dodatkowo ubezpieczyć itp.

    Wydaje mi się że jest to rodzaj zabezpieczenia, co może być nie tak z takim
    wekslem tzn czego mogę się obawiać ?? i Czy jest konieczny

  • 4. Data: 2008-12-15 16:40:57
    Od: Piotr M Kuć <k...@n...invalid>

    W artykule <gi5ve2$bvv$1@inews.gazeta.pl> napisal(a):

    > Wydaje mi się że jest to rodzaj zabezpieczenia, co może być nie tak z takim
    > wekslem tzn czego mogę się obawiać ?? i Czy jest konieczny

    Wpisania tam dowolnej sumy i bardzo łatwego skierowania tego do egzekucji
    komorniczej. A to Ty będziesz musiał sądzić się o forsę, jeśli niesłusznie
    ją wyciągną.

    --
    Pozdrawiam, Piotr.Kuc-(szympans)-kuciak.net
    Piotr Kuć

  • 5. Data: 2008-12-15 17:22:25
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wydaje mi się że jest to rodzaj zabezpieczenia, co może być nie tak z
    takim
    > wekslem tzn czego mogę się obawiać ??

    wypełnienia go -> zrujnowania Ciebie szybko i bez zbędnych formalności,
    Kolega dobrze to ujął

    > i Czy jest konieczny

    nie wydaje mi się - zawsze da się to załatwić inaczej

    e.

  • 6. Data: 2008-12-15 21:36:13
    Od: " " <z...@g...pl>

    > wypełnienia go -> zrujnowania Ciebie szybko i bez zbędnych formalności,
    > Kolega dobrze to ujął

    > nie wydaje mi się - zawsze da się to załatwić inaczej
    >
    > e.

    Czyli Weksel to Weksel i nie da się go wypełnić jako zabezpieczenie za towar
    który będę pobierał i zawsze będzie oznaczał moją dłużność ?? W jaki inny
    sposób można dokonać takiego zabezpieczenia

  • 7. Data: 2008-12-19 14:18:54
    Od: svamp <svamp@[TNIJ]gazeta.pl>

    z...@g...pl pisze:

    > Czyli Weksel to Weksel i nie da się go wypełnić jako zabezpieczenie za towar
    > który będę pobierał i zawsze będzie oznaczał moją dłużność ?? W jaki inny
    > sposób można dokonać takiego zabezpieczenia

    ==> deklaracja wekslowa

  • 8. Data: 2008-12-22 00:34:26
    Od: "Jackare" <j...@...pl>

> [...]
    > miesiące. Następną rzeczą która mnie zastanawia jest podpisanie Weksla
    > in-blanco jako ew zabezpieczenie w momencie kiedy biorę telefony.Proszę o

    Jeżeli potraktujesz to jako pracę, to zapewne nie da się z tego wyżyć.
    Jeżeli potraktujesz to jako biznes i będziesz na to przygotowany (zwłaszcza
    finansowo w pierwszym okresie) to być może Ci się uda, przy czym pierwszy
    rok do półtora będzie rokiem inwestowania a nie zarabiania.
    Jeżeli nie działałeś w tej branży lub nie masz wyrobionych i stabilnych
    kontaktów B2B, może być co najmniej trudno. Twoim targetem będą osoby
    decyzyjne w firmach: właściciele, członkowie zarządów, dyrektorzy.
    Nie wchodź na żywioł. Zrób sobie biznesplan zakładający wariant realny, nie
    tylko optymistyczny. Niech ten biznesplan posiada także plan B - co będziesz
    robił w przypadku gdy nie osiągniesz zakładanych w wariancie optymistycznym
    lub realnym dochodów ? Przy tego typu biznesie postaraj się o pasywne źrodło
    dochodów, np detaliczny punkt sprzedaży w jakimś pasażu handlowym lub innym
    popularnym miejscu, sklep internetowy, komis telefonów z usuwaniem simlocków
    itp. Z czego będziesz żył gdy coś ci się przytrafi, np złamiesz nogę i
    będziesz 8 tygodni unieruchomiony? Pogadaj z osobami zajmujacymi się taką
    sprzedażą: takimi co są na początku i tymi co już robią to kilka lat.
    Podziel przez 2 lub 3 to co mówią i odfiltruj "ludzi skazanych na sukces"
    Mierz ich wypowiedzi tym co do się zmierzyć: jak są ubrani, czym jeżdżą,
    gdzie mieszkają i na jakim standardzie żyją. Sprawdź czy to jedyne źródło
    utrzymania, czy mają kilka interesów które na nich pracują.
    Zasatnów się czy posiadasz kontakty które mogłyby cię na wejściu "ustawić"
    Zważ że na początku zapewne nie będziesz miał takich prowizji jaki osoby
    które już wypracowały duży obrót, a dotarcie do kół decyzyjnych w firmach
    może być utrudnione. Zastanów się czy nie zostać brokerem i nie
    reprezentowac kilku lub wszystkich operatorów. Nakłonienie klienta do zmiany
    operatora może być niemożliwe jeżeli ma już w firmie np 50 umów na czas
    określony. Reprezentując kilku operatorów zawsze możesz sprzedać klika
    dodatkowych umów do pakietu który klient już posiada u danego operatora.
    Jeżeli to się Erze nie spodoba- może nie warto się w to ładować, a prowadząc
    biznes musisz patrzeć przede wszystkim lub raczej tylko i wyłącznie na swój
    interes a nie ineteres twego dostawcy. Jego filozofia jest taka: jeżeli
    przyprowadzisz choćby tylko jednego klienta, on już zostanie u operatora, ty
    dotaniesz z tego parę groszy i nawet gdy odejdziesz lub upadniesz operator
    na tym tylko zyska, a co się stanie z tobą to nie istotne.

    Z podpisywaniem weksli bym się nie spieszył, w szczególności weksli in
    blanco bez deklaracji wekslowej.
    Jeżeli ci się uda żądaj podpisania weksli + deklaracji każdorazowo jako
    zabezpieczenia na wydawany towar jednocześnie żądając zwrotu weklsa
    uprzednio wystawionego na towar już sprzedany.
    Weksel to dla ery bardzo wygodny i jeden z najłatwiejszych do wyegzekwowania
    sposobów zabezpieczenia towaru i zabezpieczenia się przed nieuczciwymi
    kontrahentami. Dla ciebie to może byc kanał
    Jeżeli do sprawy podejdziesz poważnie - wykup sobie OC dla prowadzonej
    działalności i będziesz mieć sprawę załatwioną. Ustal przeciętną wartość
    towaru i w tych granicach oszacuj OC.
    Przypuszczam że za tysiąc złotych na rok będziesz ubezpieczony od szkód na
    jakieś 50 do 90 tys złotych. Powinno wystarczyć.
    --
    Jackare