PracaGrupypl.praca.dyskusje › sfałszowanie przez pracodawcę kartoteki urlopów

  • 1. Data: 2008-12-12 07:30:59
    Temat: sfałszowanie przez pracodawcę kartoteki urlopów
    Od: Kajko <r...@w...pl>

    Moja szefowa wpisała w kartotece urlopów za rok 2007 7 dni urlopu na
    którym nie byłem - i najwyraźniej zrobiła to na chybił trafił, bo
    wpisała mi urlopy w dni w które byłem w delegacji a nawet wpisała mi
    urlop w niedziele.
    Prawdopodobnie zrobiła to ponieważ do końca marca nie dostałem zaległego
    urlopu a chciała żeby w papierach wszytko wyglądało ok.

    Czy fakt takiego fałszerstwa w karcie danych osobowych byłby
    wystarczającym powodem do wymówienia umowy o pracę bez wypowiedzenia?

    Pozdrawiam
    Kajko

  • 2. Data: 2008-12-12 08:48:19
    Od: u...@g...com

    > Czy fakt takiego fałszerstwa w karcie danych osobowych byłby
    > wystarczającym powodem do wymówienia umowy o pracę bez wypowiedzenia?

    Bez wypowiedzenia to nie wiem, ale chyba jest wystarczajacy na
    rozwiazanie umowy za porozumienie stron na Twoich warunkach.

    Usjwo

  • 3. Data: 2008-12-19 20:08:41
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ght3vn$h6o$1@news.onet.pl Kajko <r...@w...pl>
    pisze:

> [...]
    > Czy fakt takiego fałszerstwa w karcie danych osobowych byłby
    > wystarczającym powodem do wymówienia umowy o pracę bez wypowiedzenia?
    Oczywiście.
    A także do postępowania karnego.
    Urlopu udziela się na wniosek pracownika, z dowodami nie powinieneś więc
    mieć problemu.

    --
    Jotte