PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wymagania szefa bis

  • 1. Data: 2002-11-06 11:52:11
    Temat: Wymagania szefa bis
    Od: "pouce" <o...@p...nospam.onet.pl>

    Witam grupowiczow
    Pewnie ten temat jest jak bummerang:-)
    Otoz znalazlam dzis ogloszenie o prace tresci jak ponizej. Nie wiem jak wam
    sie wydaje, ale moim zdaniem pracodawcy nie znaja umiaru. Lista wymagan
    rosnie a firma w zamian laskawie zaproponuje mi umowe o prace i to
    wszystko.Zadnego rozwoju szkolen awansu, zadnych perspektyw. Ludzie co sie
    dzieje? dlaczego traktuje sie nas jak przedmioty, wycisnac, zuzyc i
    wyrzucic? Przeciez Konstytucja a nawet Encykliki Papieskie mowia o GODNEJ
    pracy dla czlowieka! Gdzie ta godnosc?
    Sama jestem asystenka dyrektora i wiem co to humory i wymagania szefa.
    Potrafi mnie przetrzymac z byle powodu tak dlugo, bym miala problemy z
    powrotem do domu, a rano sprawdzi czy aby sie nie spoznilam
    Nie jestem przeciwko pracy po godzinach, rozumiem, ze aby do czegos dojsc
    trzeba z siebie dac, ale to co sie dzieje przerasta wszelkie moje
    wyobrazenia.
    Czy ja nie zasluguje na szacunek??????
    ...szkoda ze w ogloszeniu nie zaznaczyli ze wynagrodzenie uznaniowe, wtedy w
    ogole nie musieli by placic...
    Pozdrawiam
    rozgoryczona....
    PS tym bardziej ze moj post jakos ma problemy z pojawieniem sie w grupie!?

    ogloszenie z gd z dnia dzisiejszego:
    Firma branży budowlanej poszukuje asystentki Prezesa do organizacji oraz
    prowadzenia biura w Warszawie.

    Oczekujemy od kandydatki :
    - wykształcenia minimum średniego - mile widziane wyższe,
    - wiek minimum 26-27 lat,
    - doświadczenia w prowadzeniu biura - branża budowlana mile widziana,
    - organizacja prac biurowych, obsługa urządzeń biurowych, obieg dokumentów,
    korespondencja itp.,
    - obsługa komputera (Windows, pakiet Microsoft Office - Word, Excel,
    Outlook, umiejętność fakturowania, obsługa internetu i poczty e-mail,
    szybkiego bezwzrokowego pisania),
    - prawo jazdy i własny samochód (możliwość używania dla celów służbowych),
    - pełnego zaangażowania w pracę i pełnej dyspozycyjności,
    - dużej motywacji do pracy,
    - miłej aparycji, schludnego wyglądu,
    - LOGICZNEGO MYŚLENIA !!!

    Oferujemy:
    - zatrudnienie na umowę o pracę - pełny wymiar

    Proszę o przysyłanie CV wyłącznie ze zdjęciem oraz listu motywacyjnego na
    adres r...@w...pl

    Odpowiemy i zaprosimy na rozmowę jedynie na wybrane osoby.

  • 2. Data: 2002-11-06 12:08:04
    Temat: Re: Wymagania szefa bis
    Od: "Kafesita" <k...@a...net>

    Użytkownik "pouce" <o...@p...nospam.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam grupowiczow
    <ciach>
> [...]
    > adres r...@w...pl
    >
    > Odpowiemy i zaprosimy na rozmowę jedynie na wybrane osoby.

    Powiem Ci Szanowna Koleżanko,
    Śmieszą mnie firmy, które szukając pracownika na dowolne stanowisko mają
    wymagania z kosmosu,
    nic nie dają w zamian a w dodatku mają adres e-mail na komercyjnej stronie .
    LOL
    Osobiście pracowałam w małej firmie (8 osób w biurze i drugie tyle
    przedstawicieli handlowych)
    ale chociaż mieliśmy własna stronę internetową i e-maila z nazwą firmy.
    Najlepiej jakbys miała 20 lat, 4 lata doświadczenia, miała prawo jazdy i
    była dobrym kierowca, znała wszystkie zagadnienia handlowe
    bądź jakieś inne, które mogą być przydatne (nawet 1 na 3 lata). W dodatku
    ładna, schludna, żebyś poświęcała cały swój wolny czas na pracę i
    robiła nie wiadomo co jeszcze sobie szef wymyśli.

    Pozdrawiam
    Kafesita

  • 3. Data: 2002-11-06 12:50:07
    Od: "pouce" <o...@p...nospam.onet.pl>

    tak tak ja sie z kolezanka w 100% zgodze:-)

  • 4. Data: 2002-11-06 13:01:29
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl>

> [...]
    > ładna, schludna, żebyś poświęcała cały swój wolny czas na pracę i
    > robiła nie wiadomo co jeszcze sobie szef wymyśli.

    Za 1000 zł na miesiąc. A po 3 miesiącach orania od rana do wieczora kop w
    dupe i do widzenia. Nie możemy przecież ryzykowac tym, że pani zarząda
    podwyżki, prawda...
    Powiem Ci jednak, że te wymagania nie są jeszcze kosmiczne. Ostatnio
    widziałem w jednej z lokalnych gazet:

    "Zatrudnię grafika komputerowego. Wymagania:
    - biegła znajomość Corel, Adobe PhotoShop, Flash
    - własny samochód
    - BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ ANGIELSKIEGO, ROSYJSKIEGO I UKRAIŃSKIEGO"
    Wow!

    Pozdrawiam
    Jakub

  • 5. Data: 2002-11-06 13:47:27
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@g...pl>

    pouce <o...@p...nospam.onet.pl> napisał(a):

    > wyrzucic? Przeciez Konstytucja a nawet Encykliki Papieskie mowia o GODNEJ
    > pracy dla czlowieka! Gdzie ta godnosc?

    Moze pracodawca jest niewierzacy wiec go nie obchodza encykliki, Prawde
    mowiac mnie tez nie obchodza w pracy. A tak z drugiej strony. Wlasnie
    nawiedzil mnie pewien pan, ktory chcial zlozyc oferte. Probowal wmowic jaki
    on wspanialy, ale:
    1. poprosil o skorzystanie z ksera aby skopiowac swoja oferte
    2. jego oferta to jakis stek bzdur, nie wspominajac juz o czyms takim jak
    brak CV
    3. narzekal na swojego obecnego i poprzednich pracodawcow.
    Po takim wstepie od razu mowie NIE!

    [ciach - tresc ogloszenia]

    Co zlego w tych wymaganiach bo nie wiem, jak na moj gust to podstawy na
    dzisiejsze czasy. Chcialabys ot tak nic nie robic ?

    Pozdrawiam

    Przemek

    --
    Pomyliłeś mnie chyba z panią Dunin. Ja rozmawiam, bo lubię rozmawiać.
    Nie płacą mi za sensację. (c) zula

  • 6. Data: 2002-11-06 16:07:07
    Od: "Ania" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Wrzesinski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Przemek
    >

    > --
    > Pomyliłeś mnie chyba z panią Dunin. Ja rozmawiam, bo lubię rozmawiać.

    No własnie, w dzisiejszych czasach nie ma się co dziwic że pasowałoby biegle
    obsługiwac komputer, znać przynajmniej minimum angielski juz nie mówiąc o
    średnim wykształceniu. Poza tym jak się chce to się da i jakby chciało się
    uczyć i pracować to mozna by było startować. Ja mam 23 lata, studia
    ekonomiczne i 4 lata doświadczenia zawodowego, ale moim kolegom na studiahc
    nie chciało się parcowac. Ja tyrałam i teraz mam.
    Ania

  • 7. Data: 2002-11-06 19:22:02
    Od: Grendel <p...@o...pl>

    On Wed, 6 Nov 2002 12:52:11 +0100, "pouce"
    <o...@p...nospam.onet.pl> wrote:

    >wszystko.Zadnego rozwoju szkolen awansu, zadnych perspektyw. Ludzie co sie
    >dzieje?

    może jeszcze samochodu służbowego bez limitu kilometrów na cele
    prywatne, komórki służbowej i wczasów na Majorce ?

    Wake up, and smell the coffe !

    rynek pracy jest taki, że ludzie z wyższym wykształceniem i niewielkim
    doświadczeniem całują klamki, bo nikt ich nie chce. Dziś pracę od ręki
    za dobre pieniądze dostają tylko Ci, na których pracodawca może
    bezpośrednio zarobić i to zarobić 10x więcej niż musi zapłacić
    pracownikowi. Skończyło się Eldorado...

    >Nie jestem przeciwko pracy po godzinach, rozumiem, ze aby do czegos dojsc
    >trzeba z siebie dac, ale to co sie dzieje przerasta wszelkie moje
    >wyobrazenia.

    najlepsze jest to, iż oczekują od pracownika pracy po 12 godzin,
    codziennie nowych świetnych pomysłów na nowe produkty. No i oczywiście
    samodzielnego rozwoju (czytaj: studia podyplomowe, w trybie
    weekendowo-nocnym, bo tylko wtedy masz czas wolny ;-).

    >- wykształcenia minimum średniego - mile widziane wyższe,
    >- wiek minimum 26-27 lat,

    to dobrze, że nie maxum ;))) uwielbiam takie ogłoszenia - 5 lat
    doświadczenia na stanowisku kierowniczym w branży informatycznej, wiek
    do 30 lat ;)))

    >- doświadczenia w prowadzeniu biura - branża budowlana mile widziana,
    >- organizacja prac biurowych, obsługa urządzeń biurowych, obieg dokumentów,
    >korespondencja itp.,

    czytaj: parzenie kawy, kserowanie dokumentów i faxowanie ofert przez
    cały dzień.

    >- prawo jazdy i własny samochód (możliwość używania dla celów służbowych),

    czytaj: będziesz robić za taxówkę (także bagażową).

    Hmmm... czy aby ta firma nie mieści się w Gliwicach ?... mam dziwne
    skojarzenia...

    Grendel

  • 8. Data: 2002-11-06 20:05:43
    Od: Bozo <b...@b...pl>

    Grendel wrote:
    > Hmmm... czy aby ta firma nie mieści się w Gliwicach ?... mam dziwne
    > skojarzenia...

    No qrcze ja również cosik podejrzewam - i również Gliwice :L

  • 9. Data: 2002-11-07 07:19:10
    Od: "zeus" <p...@w...pl>

    Użytkownik Przemek Wrzesinski <p...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aqb6gh$919$...@n...tpi.pl...

    <ciach>

> [...]
    > brak CV
    > 3. narzekal na swojego obecnego i poprzednich pracodawcow.

    czyzby kolega byl kadrowym....?
    pozdrawiam serdecznie z miasta T.

    PZ

  • 10. Data: 2002-11-07 08:05:53
    Od: "pouce" <o...@p...nospam.onet.pl>

    Nie wiem czy w gliwicach; ogloszenie bylo na wawe, natomiast niektorzy mnie
    zle zrozumieli. ja nie oczekuje samochodu sluzbowego czy komorki( nawet o
    tym nie marze) chodzi mi jedynie o fakt ze zatrudnia sie ludzi za gowniane
    pieniadze, najlepiej po licznych studiach podyplomowych i wymaga sie gruszek
    na wierzbie. Pracuje od 4 lat i jednoczesnie studiuje (zaocznie bo na inna
    forme nie mam czasu). Zastanawiam sie jedynie czy uda mi sie obronic, bo
    nikt mi nie chce dac wolnego dnia pracy
    O urlopie nie marze.
    Nie wspominam rowniez ze zyje w wynajmowanych mieszkaniach i nie mam
    perspektyw na kupno swojego. Chcialabym kiedys zalozyc rodzine i miec dzieci
    ale nie mam na to ani warunkow ani czasu.
    czy ja naprawde za wiele chce?
    i czy urodzilam sie zeby nabijac komus kase w kieszen?
    czy to jest godne zycie?
    a poza tym nie trzeba byc wierzacym zeby szanowac drugiego czlowieka!