PracaGrupypl.praca.dyskusjeWymagania szefa bis › Re: Wymagania szefa bis
    From: "Ania" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wymagania szefa bis
    Date: Wed, 6 Nov 2002 17:07:07 +0100

    Użytkownik "Przemek Wrzesinski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:aqb6gh$919$1@news.tpi.pl...
    > W wiadomości news:aqavqp$d0$1@news2.tpi.pl,

    GODNEJ

> [...]
    > 2. jego oferta to jakis stek bzdur, nie wspominajac juz o czyms takim jak
    > brak CV
    > 3. narzekal na swojego obecnego i poprzednich pracodawcow.
    > Po takim wstepie od razu mowie NIE!
    >
    > [ciach - tresc ogloszenia]
    >
    > Co zlego w tych wymaganiach bo nie wiem, jak na moj gust to podstawy na
    > dzisiejsze czasy. Chcialabys ot tak nic nie robic ?
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Przemek
    >

    > --
    > Pomyliłeś mnie chyba z panią Dunin. Ja rozmawiam, bo lubię rozmawiać.

    No własnie, w dzisiejszych czasach nie ma się co dziwic że pasowałoby biegle
    obsługiwac komputer, znać przynajmniej minimum angielski juz nie mówiąc o
    średnim wykształceniu. Poza tym jak się chce to się da i jakby chciało się
    uczyć i pracować to mozna by było startować. Ja mam 23 lata, studia
    ekonomiczne i 4 lata doświadczenia zawodowego, ale moim kolegom na studiahc
    nie chciało się parcowac. Ja tyrałam i teraz mam.
    Ania