PracaGrupypl.praca.dyskusje › Studia podyplomowe

  • 1. Data: 2002-11-06 13:21:38
    Temat: Studia podyplomowe
    Od: "Jacek B" <c...@p...onet.pl>

    Jak mozna okreslic wyksztalcenie otrzymane po studiach podyplomowych?
    JAcek B

  • 2. Data: 2002-11-06 13:48:23
    Temat: Re: Studia podyplomowe
    Od: "Darek" <T...@p...gazeta.pl>

    > Jak mozna okreslic wyksztalcenie otrzymane po studiach podyplomowych?
    > JAcek B
    A z jakich studiow masz dyplom?

  • 3. Data: 2002-11-06 14:25:20
    Od: "Jacek B" <c...@p...onet.pl>

    > A z jakich studiow masz dyplom?
    a to ma jakis zwiazek, chodzi mi o dopowiednika np: licencjat, szkola
    srednia, kurs ?
    Jacek B

  • 4. Data: 2002-11-06 14:43:29
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    > Jak mozna okreslic wyksztalcenie otrzymane po studiach podyplomowych?

    podyplomowe (nie ma sensu chyba dodawać że wyższe, bo przyjęcie na studia
    podypl. tego wymaga), ale dla lepszego wyglądu można:
    wyższe + podyplom albo wyższe, podyplom.

  • 5. Data: 2002-11-06 16:30:40
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    > podyplomowe (nie ma sensu chyba dodawać że wyższe, bo przyjęcie na studia
    > podypl. tego wymaga), ale dla lepszego wyglądu można:
    > wyższe + podyplom albo wyższe, podyplom.

    A mnie się wydaje, że czy z podypl czy bez, wykształcenie ma się wyższe i
    tyle. Podyplomówka to tylko dodatek.

  • 6. Data: 2002-11-07 08:37:07
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    > A mnie się wydaje, że czy z podypl czy bez, wykształcenie ma się wyższe i
    > tyle. Podyplomówka to tylko dodatek.

    od strony formalnej masz rację, jednak warto wspomnieć o ukończeniu
    podyplom. (zwłaszcza jeżeli pasują one do profesji którą się wykonuje)

    M.

  • 7. Data: 2002-11-07 10:26:52
    Od: "Muzzy" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MerlinXP" <M...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > studia

    > od strony formalnej masz rację, jednak warto wspomnieć o ukończeniu
    > podyplom. (zwłaszcza jeżeli pasują one do profesji którą się wykonuje)
    A nie sadzisz, ze lepej kiedy wlasnie nie pasuja do Twojej profesji.
    Przeciez podyplom nie poszerza "wiedzy" zdobytej na studiach. Natomiast
    konczac jakis inny (lub pokrewny) kierunek podyplomowych to tak jakbys
    zrobil 1/3 innego fakultetu(tak mi sie przynajmniej wydaje).
    Muzzy

  • 8. Data: 2002-11-07 12:25:57
    Od: "Darek" <T...@p...gazeta.pl>

    MerlinXP wrote:

    > od strony formalnej masz racj?, jednak warto wspomnieae o uko?czeniu
    > podyplom. (zw?aszcza je?eli pasuj? one do profesji któr? si? wykonuje)

    Dokladnie. Albo jesli obejmuja one kierunek calkiem przeciwny do tego, z
    ktorego masz dyplom (np. matematyka + ekonomia).

    D.

  • 9. Data: 2002-11-07 12:36:02
    Od: "Pawel z Walbrzycha" <p...@o...pl>

    Uzytkownik "Darek" <T...@p...gazeta.pl> napisal w wiadomosci

    > Dokladnie. Albo jesli obejmuja one kierunek calkiem przeciwny do tego, z
    > ktorego masz dyplom (np. matematyka + ekonomia).
    >
    > D.
    >

    > --

    A jak za 2 lata bede mial dwa licencjaty i magisterke, to tez pisac:

    licencjat - zarzadzanie biznesem
    licencjat - zarzadzanie finansami
    magister prawa

    ??? :-)

    A jak potem zrobie MBA np. to bedzie jeszcze lepiej wygladalo, nie? :-)

    Pawel,

  • 10. Data: 2002-11-07 13:41:52
    Od: "Darek" <T...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > magister prawa
    >
    > ??? :-)
    >
    > A jak potem zrobie MBA np. to bedzie jeszcze lepiej wygladalo, nie?

    Jak twoj pracodawca to zniesie i poprawi to twoje szanse na zalezenie pracy
    to pisz.... Wszystko z rosadkiem.

    D.