PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co mozna robic a czego nie na zwolnieniu lekarskim

  • 1. Data: 2002-11-06 08:12:53
    Temat: Co mozna robic a czego nie na zwolnieniu lekarskim
    Od: "recycler" <r...@p...fm>

    Przegladalem Dzieniki Ustaw, ale niezbyt wiele z tego się
    diowiedzialem. Czy ktos moglby napisac w przystepny sposob o
    prawach i obowiazkach pracownika podczas zwolnienia. Najbardziej
    interesuje mnie czy zawsze trzeba przez cały czas przebywać w domu.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 2. Data: 2002-11-06 08:17:04
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    Najbardziej
    > interesuje mnie czy zawsze trzeba przez cały czas przebywać w domu.

    Jezeli na zwolnienie (L4) jest zaznaczone ze MUSI LEZEC... to musi :)
    Ale moze tez byc zaznaczone MOZE CHODZIC.

    MarP.

  • 3. Data: 2002-11-06 08:42:23
    Od: "recycler" <r...@p...fm>

    Użytkownik "MarP" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Najbardziej
    >
    > Jezeli na zwolnienie (L4) jest zaznaczone ze MUSI LEZEC... to
    musi :)
    > Ale moze tez byc zaznaczone MOZE CHODZIC.

    Napisane jest tylko niezdolna do pracy, nie ma żadnych innych
    zaleceń. Dodam, że jest to zwolnienie od lekarza psychiatry,
    przepisane zostały tabletki, po których nie można obsługiwać maszyn
    a na tym właśnie praca polega.

  • 4. Data: 2002-11-06 11:58:16
    Od: b...@p...onet.pl

> [...]
    > zaleceń. Dodam, że jest to zwolnienie od lekarza psychiatry,
    > przepisane zostały tabletki, po których nie można obsługiwać maszyn

    Czy obawiasz się, że szef każe ci się stawić na zakładzie, mimo że jesteś na
    zwolnieniu? Tego zrobić nie może. Może natomiast nasłać na ciebie kontrolę.
    Kontrolę może nasłać również ZUS. Jeśli nie musisz leżeć, każą ci się stawić na
    komisji kontrolnej, jeśli leżysz - lekarz orzecznik pofatyguje się do ciebie do
    domciu.
    Jeżeli na zwolnieniu nie ma adnotacji "musi leżeć", to możesz wychodzić z domu.
    Jeśli pracodawca spotka cię na ulicy, to nic ci nie grozi. "Niezdolny do pracy"
    oznacza, że nie możesz/nie wolno ci pracować. A więc nie należy w tym czasie
    chodzić na fuchy do innego pracodawcy;)
    Pozdr
    Ste

  • 5. Data: 2002-11-06 13:19:40
    Od: "recycler" <r...@p...fm>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    "Niezdolny do pracy"
    > oznacza, że nie możesz/nie wolno ci pracować. A więc nie należy w

    Wielkie dzieki,
    Pozdrawiam
    Pawel

  • 6. Data: 2002-11-13 19:17:50
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Wed, 6 Nov 2002 09:17:04 +0100, "MarP" <p...@w...pl> wrote:

    >Jezeli na zwolnienie (L4) jest zaznaczone ze MUSI LEZEC... to musi :)

    A gdzie jest napisane "u siebie w domu"??

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa