PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przedstawiciel handlowy - oprogramowanie CAD.

  • 1. Data: 2002-11-06 11:14:41
    Temat: Przedstawiciel handlowy - oprogramowanie CAD.
    Od: "News" <u...@o...pl>

    Czy ktoś może mnie uświadomić czym zajmuje się / jak wygląda praca na
    stanowisku przedstawiciela Handlowego w firmie będącej dystrybutorem
    oprogramowania CAD ??
    Będę wdzięczny za wszelkie uwagi...

    Paweł

  • 2. Data: 2002-11-06 14:29:27
    Temat: Re: Przedstawiciel handlowy - oprogramowanie CAD.
    Od: "Muti" <p...@s...pl>

    > Czy ktoś może mnie uświadomić czym zajmuje się / jak wygląda praca na
    > stanowisku przedstawiciela Handlowego w firmie będącej dystrybutorem
    > oprogramowania CAD ??
    > Będę wdzięczny za wszelkie uwagi...

    Poprostu sprzedajesz oprogramowanie biurom projektowym, dużym fimom
    produkcyjnym które posiadają dział projktancki itp.

    pozdr.
    Muti

  • 3. Data: 2002-11-09 14:47:03
    Od: "rafal" <g...@o...pl>

    Użytkownik Muti <p...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@2...17.203.122...

    > Poprostu sprzedajesz oprogramowanie biurom projektowym, dużym fimom
    > produkcyjnym które posiadają dział projktancki itp.

    1. szukasz
    2. prezentujesz soft
    3. przedstawisz oferte
    4 negocjujesz