PracaGrupypl.praca.dyskusjeWymagania szefa bis › Re: Wymagania szefa bis
    From: "Kafesita" <k...@a...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wymagania szefa bis
    Date: Wed, 6 Nov 2002 13:08:04 +0100

    Użytkownik "pouce" <o...@p...nospam.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aqavqp$d0$1@news2.tpi.pl...
    > Witam grupowiczow
    <ciach>
> [...]
    > szybkiego bezwzrokowego pisania),
    > - prawo jazdy i własny samochód (możliwość używania dla celów
    służbowych),
    > - pełnego zaangażowania w pracę i pełnej dyspozycyjności,
    > - dużej motywacji do pracy,
    > - miłej aparycji, schludnego wyglądu,
    > - LOGICZNEGO MYŚLENIA !!!
    >
    > Oferujemy:
    > - zatrudnienie na umowę o pracę - pełny wymiar
    >
    > Proszę o przysyłanie CV wyłącznie ze zdjęciem oraz listu motywacyjnego na
    > adres r...@w...pl
    >
    > Odpowiemy i zaprosimy na rozmowę jedynie na wybrane osoby.

    Powiem Ci Szanowna Koleżanko,
    Śmieszą mnie firmy, które szukając pracownika na dowolne stanowisko mają
    wymagania z kosmosu,
    nic nie dają w zamian a w dodatku mają adres e-mail na komercyjnej stronie .
    LOL
    Osobiście pracowałam w małej firmie (8 osób w biurze i drugie tyle
    przedstawicieli handlowych)
    ale chociaż mieliśmy własna stronę internetową i e-maila z nazwą firmy.
    Najlepiej jakbys miała 20 lat, 4 lata doświadczenia, miała prawo jazdy i
    była dobrym kierowca, znała wszystkie zagadnienia handlowe
    bądź jakieś inne, które mogą być przydatne (nawet 1 na 3 lata). W dodatku
    ładna, schludna, żebyś poświęcała cały swój wolny czas na pracę i
    robiła nie wiadomo co jeszcze sobie szef wymyśli.

    Pozdrawiam
    Kafesita