PracaGrupypl.praca.dyskusjeWymagania szefa bis › Wymagania szefa bis
    From: "pouce" <o...@p...nospam.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Wymagania szefa bis
    Date: Wed, 6 Nov 2002 12:52:11 +0100

    Witam grupowiczow
    Pewnie ten temat jest jak bummerang:-)
    Otoz znalazlam dzis ogloszenie o prace tresci jak ponizej. Nie wiem jak wam
    sie wydaje, ale moim zdaniem pracodawcy nie znaja umiaru. Lista wymagan
    rosnie a firma w zamian laskawie zaproponuje mi umowe o prace i to
    wszystko.Zadnego rozwoju szkolen awansu, zadnych perspektyw. Ludzie co sie
    dzieje? dlaczego traktuje sie nas jak przedmioty, wycisnac, zuzyc i
    wyrzucic? Przeciez Konstytucja a nawet Encykliki Papieskie mowia o GODNEJ
    pracy dla czlowieka! Gdzie ta godnosc?
    Sama jestem asystenka dyrektora i wiem co to humory i wymagania szefa.
    Potrafi mnie przetrzymac z byle powodu tak dlugo, bym miala problemy z
    powrotem do domu, a rano sprawdzi czy aby sie nie spoznilam
    Nie jestem przeciwko pracy po godzinach, rozumiem, ze aby do czegos dojsc
    trzeba z siebie dac, ale to co sie dzieje przerasta wszelkie moje
    wyobrazenia.
    Czy ja nie zasluguje na szacunek??????
    ...szkoda ze w ogloszeniu nie zaznaczyli ze wynagrodzenie uznaniowe, wtedy w
    ogole nie musieli by placic...
    Pozdrawiam
    rozgoryczona....
    PS tym bardziej ze moj post jakos ma problemy z pojawieniem sie w grupie!?

    ogloszenie z gd z dnia dzisiejszego:
    Firma branży budowlanej poszukuje asystentki Prezesa do organizacji oraz
    prowadzenia biura w Warszawie.

    Oczekujemy od kandydatki :
    - wykształcenia minimum średniego - mile widziane wyższe,
    - wiek minimum 26-27 lat,
    - doświadczenia w prowadzeniu biura - branża budowlana mile widziana,
    - organizacja prac biurowych, obsługa urządzeń biurowych, obieg dokumentów,
    korespondencja itp.,
    - obsługa komputera (Windows, pakiet Microsoft Office - Word, Excel,
    Outlook, umiejętność fakturowania, obsługa internetu i poczty e-mail,
    szybkiego bezwzrokowego pisania),
    - prawo jazdy i własny samochód (możliwość używania dla celów służbowych),
    - pełnego zaangażowania w pracę i pełnej dyspozycyjności,
    - dużej motywacji do pracy,
    - miłej aparycji, schludnego wyglądu,
    - LOGICZNEGO MYŚLENIA !!!

    Oferujemy:
    - zatrudnienie na umowę o pracę - pełny wymiar

    Proszę o przysyłanie CV wyłącznie ze zdjęciem oraz listu motywacyjnego na
    adres r...@w...pl

    Odpowiemy i zaprosimy na rozmowę jedynie na wybrane osoby.