PracaGrupypl.praca.dyskusjeWymagania pracodawcow - informatycy › Wymagania pracodawcow - informatycy
  • Data: 2002-11-23 12:05:11
    Temat: Wymagania pracodawcow - informatycy
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zeby bylo jasne - nie pisze tego dlatego, ze mnie ktos odrzucil albo
    czegos nie umiem.

    Bardzo czesto spotykam sie w ogloszeniach o prace z wysrubowanymi
    wymaganiami - kilka systemow operacyjnych, kilka rodzajow baz danych itd.

    I naszla mnie ochota, zeby znow dowalic pracodawcom. Kochani pracodawcy
    - W WASZEJ FIRMIE PANUJE BURDEL A NIE ZARZADZANIE. I jezeli to czytacie
    badzcie tak mili i chociaz do tego sie nie przyznawajcie. Ja rozumiem,
    ze informatyka jest polem dla popisu do roznych zamowien, doswiadczen,
    pomyslow kierowniczych ale nic nie zmieni tego, ze ujawniajac brak
    standardow w swoich ogloszeniach, dajecie jednoczesnie jasny obraz metod
    pracy panujacy w Waszych firmach.

    Z pozdrowieniami