PracaGrupypl.praca.dyskusjeWymagania pracodawcow - informatycy › Re: Wymagania pracodawcow - informatycy
  • Data: 2002-11-24 10:28:53
    Temat: Re: Wymagania pracodawcow - informatycy
    Od: "rafal" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartek Raciborski" <n...@o...raciborski.net> napisał w
    wiadomości news:aroeen.1ec.1@raciborski.net...
    .......[ciach] no i zapomniałem dodać iz informatycy to tez webmaasterzy i
    graficy
    ale wsytrczyło by napisać . Pouszkiwany Adam Słodowy
    a co do klepaczy czystego html to ich jest coraz mniej bo Panie w
    sekretarjacie mają MS Front Page i tylko podmieniają treści , choć ja sam
    piszę w notatniku (html) i nie ma nic oszczędniejszego w kB na stronie tylko
    niezbedne treści bez zbędncyh tagów itp

    rafal