PracaGrupypl.praca.dyskusjeWymagania pracodawcow - informatycy › Re: Wymagania pracodawcow - informatycy
  • Data: 2002-11-25 01:24:47
    Temat: Re: Wymagania pracodawcow - informatycy
    Od: "Bartek Raciborski" <n...@o...raciborski.net> szukaj wiadomości tego autora

    rafal (g...@o...pl) napisał(a):
    > profesjonalizm jest gdy narzedziem potrafi sie posługiwac tylko
    > wybrana grupa osób z odpowiednim przygotowaniem

    Bzdura.
    Cóż z tego, że jest to narzędzie łatwie w użyciu? Skalpel również
    obsłużyć jest łatwo, ale profesjonalnie operacji wycięcia wyrostka nie
    wykona każdy.

    Aparat fotograficzny to również nie jest skomplikowane urządzenie, ale
    zdjęć o profesjonalnej jakości jakoś nie robi co drugi fotopstryk.

    Umieć w ogóle posługiwać się narzędziem, a umieć posługiwać się nim
    profesjonalnie, to dwie różne sprawy - tak samo jest ze skaplelem
    chirurgicznym, aparatem fotograficznym, jak i narzędziami typu
    FrontPage.

    > a co do profesjonalnego html-a
    > czytaj "czystego" coraz mniej ludzi zajmuje sie tym po prostu sa
    > wazniejsze rzeczy do roboty a te funkcje zastepują genratory html ms
    > frotnpage , pajaczki itp

    To ja życzę powodzenia w "profesjonalnym" prowadzeniu witryny przez
    panią Jolę z sekretariatu, używającą FrontPage.

    A profesjonalizm w tej branży nie ma nic wspólnego z "czystym htmlem" -
    bardzo wielu profesjonalistów pracuje w DW albo FP (choć w tym drugim
    mniej), a nie na czystym kodzie i ich produkcje nie są gorsze od
    produkcji osób pracujących bezpośrednio na kodzie.
    Profesjonalizm ma za to wiele wspólnego z obszerną wiedzą w tym temacie
    i dużym doświadczeniem.

    --
    Bartek Raciborski / Terk
    www.raciborski.net, icq:203822, gg:700126