PracaGrupypl.praca.dyskusjeWymagania pracodawcow - informatycy › Re: Wymagania pracodawcow - informatycy
  • Data: 2002-11-24 21:18:10
    Temat: Re: Wymagania pracodawcow - informatycy
    Od: "rafal" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ekhm. Myślałem, że mówimy o poziomie choć trochę zbliżonego do
    > profesjonalnego.

    profesjonalizm jest gdy narzedziem potrafi sie posługiwac tylko wybrana
    grupa osób z odpowiednim przygotowaniem
    kiedy profesionalistą informatykiem byl ten ktory potrafil zlozyc PC czy od
    nowa posadzic system uwzgledniajac wczesniej poinstalowane aplikacje ,dzis
    po dobrym wdrozeniu Panie zostaja z gostem i innymi programami i same to
    robia , wiec kim one sa ? ( czasami nieświadomymymi użutkowniakami ) a co
    do profesjonalnego html-a czytaj "czystego" coraz mniej ludzi zajmuje sie
    tym po prostu sa wazniejsze rzeczy do roboty a te funkcje zastepują
    genratory html ms frotnpage , pajaczki itp

    rafal