PracaGrupypl.praca.dyskusje › W jaki sposób szukać prace???

  • 11. Data: 2005-05-06 14:50:54
    Temat: Re: W jaki sposób szukać prace???
    Od: "lestat" <l...@w...pl>

    > www.teleadreson.pl www.pf.pl www.pkt.pl www.google.pl

    Owszem przeglądałem te strony, myslałem, ze moze inne sposoby ktos
    stosował i z jaką skutecznością. Ostatni link to chyba jakas kpina, jest to
    oczywiste....

  • 12. Data: 2005-05-06 14:53:35
    Od: "lestat" <l...@w...pl>

    > A to zależy czy ładna, ta praca.

    Wiem, ze grupy dyskusyjne służą do dawania głupich uwag.

  • 13. Data: 2005-05-06 14:55:46
    Od: "lestat" <l...@w...pl>

    > nie chciałbym być nieuprzejmy, ale od podszlifowania ortografii?

    Dlaczego zaśmiecasz grupy takimi głupimi uwagami?

  • 14. Data: 2005-05-06 14:57:06
    Od: "lestat" <l...@w...pl>

    > "Umie" - chciałem napisać "umiem", to dla czepliwych, zresztą to są
    tylko grupy dyskusyjne.

  • 15. Data: 2005-05-06 15:08:09
    Od: "T.Omasz" <t...@x...pl>

    Dnia Fri, 06 May 2005 16:57:06 +0200, lestat <l...@w...pl> napisał:

    > tylko grupy dyskusyjne.

    I "znaleźć" zamiast "znaleść" też chciałeś napisać?? I skonfigurować
    poprawnie czytnik news też chciałeś? Heh...

    --
    "Wystarczy wiedzieć, dokąd podjechać trza, stamtąd już widać szary
    spłowiały mur

  • 16. Data: 2005-05-06 19:45:53
    Od: a&e <a...@w...op.pl>

    poszukiwania za pomoca internetu - zero odzewu na ok 100 aplikacji
    (osoba mi bliska z wyksztalceniem pow. mgr, biegla znajomoscia dwoch
    jezykow zachodnich i niezlym doswiadczeniem doczekala sie ta metoda
    jednego zaproszenia na rozmowe po 300 wyslanych aplikacjach, o tym ze w
    portalach dotyczacych pracy ogloszenia jakos "dziwnie" rotuja nie
    wspomne.....;
    poprzez najpopularniejsza chyba w tym zakresie "wyborcza" - kilka rozmow
    w malo ciekawych jak sie okazalo firmach (do duzych nie aplikowalam ze
    wzgledu na brak znajomosci j.angielskiego);
    skonczylo sie w urzedzie pracy, wybrana oferta taka sobie, ale
    przynajmniej praca zblizona do moich oczekiwan, minelo pol roku,
    atmosfera pracy i jej charakter ok, zarobki takie se, choc 2 razy to co
    na wstepie ( i nie bylo to tzw. minimum;

    jezeli interesuje Cie konkretna branza( a tak wynika z postu) polecam
    Panorame Firm, Ksiązke Telefoniczna itp i aplikuj tam gdzie widzisz dla
    siebie jakakolwiek szanse zatrudnienia i pytaj znajomych, pytaj, pytaj...

    --
    pozdrawiam zyczac powodzenia
    Ewa (Kraków)

    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 17. Data: 2005-05-06 20:51:48
    Od: "lestat" <l...@w...pl>

    Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości
[...]

    Bardzo, bardzo Ci dziękuje, własnie o taką odpowiedź mi chodziło.

    Z szacunkiem.

  • 18. Data: 2005-05-06 22:08:30
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > Owszem przeglądałem te strony, myslałem, ze moze inne sposoby ktos
    > stosował i z jaką skutecznością. Ostatni link to chyba jakas kpina,
    > jest to oczywiste....

    Oczywiste jest to, że się teraz wygłupiłeś, a nie że to kpina.
    Jest sporo firm posiadających własne strony i tam zamieszczających
    informacje o możliwości uzyskania pracy. Jak łatwiej poszukać niż
    przez google?

    J.K.
    --
    ====== kilka ofert zatrudnienia: www.zapraszam.pl/praca/ ======
    1 września o 12.00 Warszawa, Meissnera 5 - otwarcie jubileuszowej

  • 19. Data: 2005-05-06 22:31:29
    Od: "lestat" <l...@w...pl>

> [...]
    > Jest sporo firm posiadających własne strony i tam zamieszczających
    > informacje o możliwości uzyskania pracy. Jak łatwiej poszukać niż

    Oczywiście. Pierwsze co zrobiłem, to przez google szukałem pracy i przez
    inne popularne strony. Moja prośba tyczyła się osób, które mogą wskazać na
    podstawie swojego doświadczenia jakie strony są dobre, o których może nie
    wiem i czy w inny bardziej skuteczny sposób szukali pracy. Chciałem, zeby
    ktoś podzielił sie głównie swoim doświadczeniem co do szukania pracy.

  • 20. Data: 2005-05-07 04:57:39
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    www.dobra.praca.dla.lestat.pl