PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozwiazanie umowy zlecenia

  • 1. Data: 2005-05-05 12:14:38
    Temat: rozwiazanie umowy zlecenia
    Od: h4sky <u...@d...ru>

    Witam

    jak powinien wygladac formularz rozwiazania umowy zlecenia?

    Moj zleceniodawca nie placi za wystawione rachunki, chce (ja) zatem
    rozwiazac umowe zlecenia bez zachowania okresu wypowiedzenia z przyczyn
    zleceniodawcy.

    Szukam jakiegos formularza po google ale bezskutecznie.

    Czy ktos ma jakis link do takiego formularza?

    -h4sky

  • 2. Data: 2005-05-05 12:33:24
    Temat: Re: rozwiazanie umowy zlecenia
    Od: "T.Omasz" <t...@x...pl>

    Dnia Thu, 05 May 2005 14:14:38 +0200, h4sky <u...@d...ru> napisał:

> [...]
    >
    > Moj zleceniodawca nie placi za wystawione rachunki, chce (ja) zatem
    > rozwiazac umowe zlecenia bez zachowania okresu wypowiedzenia z przyczyn

    Jakiego okresu wypowiedzenia? Przyczyn zleceniodawcy??

    --
    "Wystarczy wiedzieć, dokąd podjechać trza, stamtąd już widać szary
    spłowiały mur

  • 3. Data: 2005-05-05 12:40:18
    Od: h4sky <u...@d...ru>

    > Jakiego okresu wypowiedzenia? Przyczyn zleceniodawcy??

    w umowie zlecenia mam okres wypowiedzenia 1m-c.

    przyczyn zleceniodawcy - z jego winy, tzn on nie wywiazuje sie z
    postanowien umowy (brak platnosci)

    pozdrawiam
    --h4sky

  • 4. Data: 2005-05-05 14:35:02
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Uzytkownik "h4sky" <u...@d...ru> napisal w wiadomosci

    > w umowie zlecenia mam okres wypowiedzenia 1m-c.
    >
    > przyczyn zleceniodawcy - z jego winy, tzn on nie wywiazuje sie z
    > postanowien umowy (brak platnosci)

    Mozesz wypowiedziec umowe (zachowujac okres wypowiedzenia) i zazadac zaplaty
    za wykonana juz prace, slac wezwania do zaplaty, grozac udaniem sie do sadu
    (cywilnego, nie pracy!) itd. Na nastepny raz zawrzyj sobie w umowie punkt,
    ze nie zaplacenie w terminie zwalnia Cie od okresu wypowiedzenia i jest
    podstawa do natychmiastowego wypowiedzenia umowy i zaprzestania swiadczenia
    wynikajacych z niej uslug.
    A rachunki sie wystawia po otrzymaniu kasy.

    I.

  • 5. Data: 2005-05-05 15:10:20
    Od: mick1 <m...@g...pl>

    umowa zlecenie jest rozpatrywana z kodeksu cywilno prawnego nie z
    kodeksu pracy.
    O ile pamietam, to kodeks c.p. jest traktowany wyzej niz zapisy w
    umowie. W kodeksie nie ma zadnego okresu wypowiedzenia.
    W umowie zlecenie nie powinno byc okresu wypowiedzenia.
    Pzdr
    Mick1

  • 6. Data: 2005-05-05 17:15:31
    Od: "AndrzejW" <w...@c...gazeta.pl>

    Uzytkownik "mick1" <m...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > W kodeksie nie ma zadnego okresu wypowiedzenia.
    > W umowie zlecenie nie powinno byc okresu wypowiedzenia.

    Ale tez Kodeks Cywilny nie zakazuje stosowania okresów wypowiedzenia.
    Dlatego jezeli takowy zostal w umowie uwzgledniony to obowiazuje.

    pozdr
    AW

  • 7. Data: 2005-05-05 17:39:03
    Od: mick1 <m...@g...pl>

    Faktycznie masz racje.
    Wg mnie tez duzo zalezy od tego, na co umowa jest spisana - jesli na
    wykjonanie jakiejs czynnosci, to trudno tu mowic o okresie
    wypowiedzenia, jesli o jakiejs dyspozycyjnosci czasowej, to juz gorzej.

    Pzdr
    Mick1