PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozmowa.

  • 1. Data: 2005-05-05 14:22:12
    Temat: rozmowa.
    Od: Arek_______ <a...@u...gazeta.pl>

    Witam jutro mam rozmowe kwalifikacyjna,
    Macie moze pare takich porad jak sie zachowac, by wypasc jak najlepiej.
    Co mowic itp
    prosze, bo mnie stres zjeee

    http://my.opera.com/areksz/affiliate/lang/pl/ - Najszybsza przeglądarka w
    sieci !!! Ona potrafi wszystko!

  • 2. Data: 2005-05-05 15:03:22
    Temat: Re: rozmowa.
    Od: "mhl999 " <m...@g...pl>

    Arek_______ <a...@u...gazeta.pl> napisał(a):

    > Witam jutro mam rozmowe kwalifikacyjna,
    > Macie moze pare takich porad jak sie zachowac, by wypasc jak najlepiej.
    zachowac spokoj

    > Co mowic itp
    do rzeczy:)

    > prosze, bo mnie stres zjeee
    potraktuj to jak normalna w swiecie rozmowe:)

  • 3. Data: 2005-05-05 15:46:08
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Arek_______" <a...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam jutro mam rozmowe kwalifikacyjna,
    > Macie moze pare takich porad jak sie zachowac, by wypasc jak najlepiej.
    > Co mowic itp
    > prosze, bo mnie stres zjeee

    Poradnikow na ten temat znajdziesz w Sieci multum, m.in. na najwiekszych
    serwisach z ogloszeniami/poradami nt. pracy - na wszystkich duzych
    portalach.

    Przygotuj sobie odpowiedzi na standardowe pytania, czyli dlaczego chcesz
    pracowac w tej firmie, jakimi przykladami mozesz udowodnic przypisane sobie
    w CV i LM cechy, jakie masz oczekiwania finansowe, jakie masz marzenia i
    plany dotyczace kariery zawodowej, co wiesz o tej firmie itd.

    Co do stresu, to jesli to jest Twoj pierwszy raz (co wnosze z tresci postu)
    to poza takimi poradami Rexony jak "zacisnij posladki" (autentyk) niewiele
    mozna poradzic - po prostu idz i skupiaj sie na tresci rozmowy, a nie na
    swoim stresie. Stres przejdzie wraz z praktyka, a jesli jestes wymarzonym
    pracownikiem na to stanowisko i nie wiaze sie ono z koniecznoscia odpornosci
    na stres, to prowadzacy wywiad tez jest czlowiekiem i rozumie, ze kandydat
    jest w takiej sytuacji zestresowany. Mozesz wrecz, jesli jestes w stanie,
    uznac z gory te rozmowe za "spalona" i za "nabywanie doswiadczenia". Jak sie
    oswajasz z porazka i przestaje Cie ona przerazac, potrafi to wyluzowac
    czlowieka w sposob prowadzacy do sukcesu.

    I.

  • 4. Data: 2005-05-05 16:21:45
    Od: "Maciek Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oswajasz z porazka i przestaje Cie ona przerazac, potrafi to wyluzowac
    > czlowieka w sposob prowadzacy do sukcesu.

    Wszystko prawda. Pozostaje tylko dodać dwie rzeczy:

    1. Jesli stać Cię na ten luksus to pomyśl sobie, że rozmowa kwalifikacyjna
    działa w dwie strony, tzn. pracodawca też powinien się sprzedać. Podczas
    rozmowy spójrz na osobę siedzącą naprzeciw Ciebie i zapytaj sam siebie: "czy
    ja u tego buraka chcę pracować?", ewentualnie "podoba mi się, jak się
    sprzedać jak najlepiej?"

    2. Przed rozmową koniecznie wstąp do toalety. To nie żart. Toaleta to
    często najlepsza, choć ukryta wizytówka firmy. Najlepsza - bo w hierarchii
    potrzeb, budżetu i kolejności urządzania toaleta przegrywa przeważnie z salą
    konferencyjną lub gabinetem prezesa. Duża dysproporcja pomiędzy pierwszym a
    drugim daje do myślenia. Ukryta - bo żaden pracodawca nie prowadzi rozmów
    kwalifikacyjnych w toalecie. Kilkakrotnie zdarzyło mi się wstać z miękkiej
    skórki w gabinecie szefa by udać się do kibla jak na dworcu PKP, gdzie nie
    było nawet umywalki. Bleeeeeee. Mówiąc obrzydliwie wprost - stan toalety
    często równa się ilość kasy na pracownikow lub ilość kasy ogólem w firmie.

    I tyle. Na rozmowie bądź sobą, bo każda sztuczność trąci nieszczerością a na
    rozmowie na pewno wyjdzie na jaw.

    pozdrawiam
    m.

  • 5. Data: 2005-05-05 16:34:32
    Od: "EastSideKilla" <m...@g...pl>

    Arek_______ <a...@u...gazeta.pl> napisał(a):

    > Witam jutro mam rozmowe kwalifikacyjna,
    > Macie moze pare takich porad jak sie zachowac, by wypasc jak najlepiej.
    > Co mowic itp
    > prosze, bo mnie stres zjeee

    Tak się składa, że jutro mam być na Assessment Center w Wawie (zaczałem taki
    wątek), to będzie 3 moja rozmowa (jeśli będzie to można nazwać rozmową), z 2ch
    poprzednich wyszedłem obronną ręką, dzięki wyluzowaniu, żartom itp., oby mi to
    jutro nie zaszkodziło. Najlepiej jeśli potraktujesz tę rozmowę jako jedną z
    wielu w Twojej przyszłej karierze, ja bym nie przywiązywał do niej wagi, a być
    może coś z tego wyniknie miłego. Ja osobiscie wstaje z rana o 3,00 zeby byc na
    8,00 w wawie (150 km), więc mam troszke truniej od Ciebie :D

    Powodzenia życzę,

    P.E.