PracaGrupypl.praca.dyskusje › W jaki sposób szukać prace???

  • 21. Data: 2005-05-07 08:45:48
    Temat: Re: W jaki sposób szukać prace???
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: lestat [Sat, 7 May 2005 00:31:29 +0200]:

    > Moja prośba tyczyła się osób, które mogą wskazać na
    > podstawie swojego doświadczenia jakie strony są dobre,
    > o których może nie wiem

    Chcesz zeby Ci podawac strony nt. pracy w branzy X majac
    uzyskany dyplom Y i doswiadczenie Z? ;)

    Wybacz, moja krysztalowa kula stoi w warsztacie...

    Kira

  • 22. Data: 2005-05-07 12:56:06
    Od: "lestat" <l...@w...pl>

    www.dobra.praca.dla.lestat.pl

    :)

  • 23. Data: 2005-05-08 13:14:26
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    lestat napisał(a):

    > Wiem, ze grupy dyskusyjne służą do dawania głupich uwag.

    No to skoro to wiesz, to - jak rozumiem - @ inicjujący też należy
    oceniać w tych właśnie kategoriach?
    A poważniej trochę... jak zdałeś maturę[1] skoro nie zrozumiałeś o co
    chodziło Jarkowi?
    Poza tym... uwag - w znaczeniu kometarze - się nie *daje* przynajmniej
    nie wg redakcji sjp pwn. <http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=64897>
    Myślę, że otrzymałeś to całkiem sporo pożytecznych rad. Przede wszystkim
    tę, że poprawne posługiwanie się językiem - domniemuję - ojczystym
    zwłaszcza w formie pisemnej ułatwia komunikację.

    pozdrawiam

    Zbyszek

    [1] hint - z polskiego

  • 24. Data: 2005-05-08 15:19:02
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    > Dlaczego zaśmiecasz grupy takimi głupimi uwagami?

    Głupi to Ty jesteś. Piszesz, że po studiach. Maturę i studia chyba za gęsi
    zrobiłeś. Albo chodziłeś do jakiejś doskonałej prywatnej szkoły. Zamiast
    przeprosić wszystkich za błędy i zaśmiecanie grupy fatalną pisownią to się
    jeszcze stawiasz. Magister ze Służewca jesteś. Nikt młota teraz do pracy nie
    potrzebuje. Po co pracodawca ma się wstydzić jak jakiś palant ofertę albo inne
    pismo do kontrahenta napisze. A tak po Twojemu. Bujaj się. Tomek

  • 25. Data: 2005-05-09 14:22:40
    Od: czarny <m...@f...art.pl>

    lestat napisał(a):

    > Dlaczego zaśmiecasz grupy takimi głupimi uwagami?

    Wiem ze latwiej powiedziec, ze "glupia" niz przyznac, ze zrobilo sie blad.
    No ale nic, takie życie.

    --
    czarny
    [:::: usun xxx z adresu :: mystique at free.art.pl ::::]

  • 26. Data: 2005-05-09 14:25:10
    Od: czarny <m...@f...art.pl>

    lestat napisał(a):

    > Bardzo, bardzo Ci dziękuje, własnie o taką odpowiedź mi chodziło.

    I badz tak uprzejmy i wycinaj 16 linijek cytatu, skoro odpowiadasz
    jednym zdaniem.
    Mimo wszystko powodzenia w szukaniu zycze i trzymam kciuki za efekty.