PracaGrupypl.praca.dyskusje › W jaki sposób szukać prace???

  • 1. Data: 2005-05-05 18:17:22
    Temat: W jaki sposób szukać prace???
    Od: "lestat" <l...@w...pl>

    W zasadzie wydawałoby sie to trywialnym pytaniem. W jaki sposób
    najskuteczniej szukac prace. Nie chodzi mi o byle jaką, ale w przemysle X,
    jako mgr inż. po studiach. W jaki sposób niektórzy z was szukali, co możecie
    doradzić? Czy mam szukać konkretnych firm z danego przemysłu w Panoramie
    Firm? W zasadzie jest spor firm, które prowadzą daną działalność, ale nie
    znam je, nie mam pojęcia jaki kontakt z nimi uzyskać. Wiadomo, ze mozna też
    w internecie poszukać, a może znacie jakieś stronki, które pomogłyby mi w
    szukaniu firm z danej branży.

    Z góry dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2005-05-05 19:10:07
    Temat: Re: W jaki sposób szukać prace???
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    www.teleadreson.pl www.pf.pl www.pkt.pl www.google.pl

  • 3. Data: 2005-05-05 20:18:07
    Od: "T.Omasz" <t...@x...pl>

    www.menis.gov.pl (skoro ktoś po studiach nie umie znaleźć w internecie
    firm z własnej branży...)

    --
    "Wystarczy wiedzieć, dokąd podjechać trza, stamtąd już widać szary
    spłowiały mur

  • 4. Data: 2005-05-05 20:46:22
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    On Thu, 5 May 2005 20:17:22 +0200, lestat wrote:

    > W zasadzie wydawałoby sie to trywialnym pytaniem. W jaki sposób
    > najskuteczniej szukac prace.

    A to zależy czy ładna, ta praca.

    Jarek, BP, NMSP
    --
    http://hell.pl/agnus/

  • 5. Data: 2005-05-05 20:50:50
    Od: "T.Omasz" <t...@x...pl>

    Dnia Thu, 05 May 2005 22:46:22 +0200, Jarek Hirny <a...@h...pl> napisał:

    > A to zależy czy ładna, ta praca.

    Mówisz, że skuteczność szukania zalezy od tego, czy ładna? No, w sumie,
    papierowa torba na łeb.... masz chyba rację :)

  • 6. Data: 2005-05-05 22:25:31
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    lestat wrote:

    > W zasadzie wydawałoby sie to trywialnym pytaniem. W jaki sposób
    > najskuteczniej szukac prace. Nie chodzi mi o byle jaką, ale w przemysle X,

    szukac prace ==> mowimy: szukac pracy

> [...]
    > znam je, nie mam pojęcia jaki kontakt z nimi uzyskać. Wiadomo, ze mozna też

    nie znam je ==> mowimy: nie znam ich

    > w internecie poszukać, a może znacie jakieś stronki, które pomogłyby mi w
    > szukaniu firm z danej branży.

    widac, ze jezyk polski nie jest Twoim ojczystym jezykiem;

    co do Twojego pytania: jest cos takiego jak ogloszenia o wakatach :D
    przykladowo http://www.praca.pl czy news://pl.praca.oferowana - mozesz
    zatem czytac ogloszenia i odpowiadac na ogloszenia ze swojej branzy;

    adas;

  • 7. Data: 2005-05-06 05:40:42
    Od: czarny <m...@f...art.pl>

    lestat napisał(a):
    > W zasadzie wydawałoby sie to trywialnym pytaniem. \

    nie chciałbym być nieuprzejmy, ale od podszlifowania ortografii?

    --
    czarny
    [:::: usun xxx z adresu :: mystique at free.art.pl ::::]

  • 8. Data: 2005-05-06 08:07:22
    Od: "T.Omasz" <t...@x...pl>

    Dnia Fri, 06 May 2005 07:40:42 +0200, czarny <m...@f...art.pl>
    napisał:

    > nie chciałbym być nieuprzejmy, ale od podszlifowania ortografii?

    Nie chciałbym być wścibski, ale co masz do zarzucenia jego _ortografii_?

  • 9. Data: 2005-05-06 08:56:40
    Od: czarny <m...@f...art.pl>

    T.Omasz napisał(a):

    > Nie chciałbym być wścibski, ale co masz do zarzucenia jego _ortografii_?

    użyłem ogólnika, bo tak łatwiej, ale przyznaję, ze wcale nie dokładniej.

  • 10. Data: 2005-05-06 14:49:13
    Od: "lestat" <l...@w...pl>

    > www.menis.gov.pl (skoro ktoś po studiach nie umie znaleźć w internecie
    > firm z własnej branży...)

    Umie znaleść, tylko sie sptałem jak wy to robiliście, czy moze tez ktoś
    inaczej szukał niz przez internet i jaka tego skuteczność. Pytanie było
    bardziej dla asekuracji.