PracaGrupypl.praca.dyskusje › Tesco, co robi informatyk?

  • 41. Data: 2005-09-17 12:48:54
    Temat: Re: Tesco, co robi informatyk?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 16 Sep 2005 23:04:49 +0000 (UTC), na pl.praca.dyskusje, Paweł 'Styx'
    Chuchmała napisał(a):

    > Raczej to drugie. Znam z doświadczenia. Towr zamawia się co dwa, trzy dni,
    > więc nie bardzo co ma zalegać. A że zamawiane jest najtańsze? Taki popyt.
    > Lecz jeśli sklep zamawia jak wyżej napisałem to się długo nie czeka.

    Dla mnie towar "zamawiany" to sklepy sobie moga wsadzic gleboko. Jak cos
    chce na zamowienie, to z niemal 100% pewnoscia znajde to w allegro, a do
    sklepu ide po to by kupic a nie zamawiac z nieproporcjonalnie wyzsza marza.

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl

  • 42. Data: 2005-09-17 12:51:14
    Od: eth_0 <mirek/ANTYSPAM/@eth0.pl>

    On Sat, 17 Sep 2005 11:43:41 +0200, "Filip \"Fatman\" Kata"
    <a...@l...nieprzepadamzaspamem.net> wrote:

    >Wszystkie były w jednym lokalu?

    Knonfident? ;) PS. MSPANC

    PS2. Jak z nam zycie to jak najbardziej w jednym lokalu ;)
    --
    eth_0 | GG:4500044 | ICQ:307540896
    Masz smieszne zdjecie zrobione dzień po imprezie?

  • 43. Data: 2005-09-17 13:33:43
    Od: "Filip \"Fatman\" Kata" <a...@l...nieprzepadamzaspamem.net>

    Dnia pańskiego sobota, 17 września 2005 14:48 szanowny(a) Kapsel
    zamieścił(a) na forum publicznym pl.praca.dyskusje co następuje:

    > Jak cos
    > chce na zamowienie, to z niemal 100% pewnoscia znajde to w allegro, a do
    > sklepu ide po to by kupic a nie zamawiac z nieproporcjonalnie wyzsza
    > marza.

    Ostatnio jak kupowałem odtwarzacz mp3 to kupiłem go w sklepie internetowym
    bo był 50 zł tańszy od identycznego modelu na Allegro.

    --
    Pozdrawiam Filip "Fatman" Kata
    E-mail: admin(malpeczka)linuxace(kropeczka)net

  • 44. Data: 2005-09-18 03:54:11
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    macko42 <dgei4t$gts$1@inews.gazeta.pl> Friday 16 of September 2005 15:42

    > jestem informatykiem z wyksztalcenia, zawodu i z zainteresowania.
    > i kupilem komputer w tesco. nie wiedzialem, ze przyniesie mi to jakas ujme
    > ;) pewnie bym zlozyl jakbym sie uparl, ale po co?

    Brzmisz jak użytkownik windows ;) Kupujesz drogi szajs zamiast sam złożyć
    sobie coś lepszego i tańszego przy okazji.

    --
    Rafał Maj

  • 45. Data: 2005-09-18 09:35:46
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl>

    neo to taki dziwny stwór, że jak już działa to bardzo dobrze.
    pomijam oczywiście cenę, bo jedni mają drożej, inni taniej i nie jest to
    akurat w tym momencie istotne.
    natomiast jak się zwali to... (kilka miesięcy doświadczenia z wsparciem
    technicznym neostrady, tak że wiem co piszę)

  • 46. Data: 2005-09-18 10:29:24
    Od: "Filip \"Fatman\" Kata" <a...@l...nieprzepadamzaspamem.net>

    Dnia pańskiego niedziela, 18 września 2005 11:35 szanowny(a) gromax
> [...]

    > natomiast jak się zwali to... (kilka miesięcy doświadczenia z wsparciem
    > technicznym neostrady, tak że wiem co piszę)

    Do tego limity to jest coś czego nie mogę przełknąć. No i oczywiście stałe
    ip bez którego nie mogę się obejść.

  • 47. Data: 2005-09-18 11:05:17
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl>

    > Do tego limity to jest coś czego nie mogę przełknąć.
    7 giga miesięczni, hmmm... znaczy się ciągniesz film za filmem, program za
    programem...
    dla przeciętnego użytkownika te limity są na prawdę ok.
    a zdajesz sobie sprawę np. z tego jak dużo ludi używających neo nie ma
    żadnego antywirusa? żadnego spywara? a to przesyła mnóstwo niepotrzebnych
    informacji i - co tu dużo mówić - obciąża łącza. bądź adminem takiej siecii
    od razu się zastanowisz jak ograniczyć ten ruch (podkreślam - ten
    niepotrzebny)

    > No i oczywiście stałe
    > ip bez którego nie mogę się obejść.
    jak dla mnie to nie jest problem. zresztą wyobraź sobie mega sieć gdzie
    jednocześnie włącza się bardzo duża ilość użytkowników. ta bardzo duża ilość
    użytkowników może za każdym razem włączać inny komputer... ale w końcu nie
    ty musisz administrować tą siecią :)

    i nie to żebym bronił neo czy tepsy. po prostu wiem że pozostawia wiele do
    życzenia, ale jak zawsze lepiej atakować "bo tak jest" zamiast się
    zastanowić "dlaczego tak jest"

    gro

  • 48. Data: 2005-09-18 11:07:34
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: gromax [Sun, 18 Sep 2005 13:05:17 +0200]:

    > bądź adminem takiej siecii od razu się zastanowisz jak
    > ograniczyć ten ruch (podkreślam - ten niepotrzebny)

    Limitami miesiecznymi...? Ciekawy pomysl ;)

    Kira

  • 49. Data: 2005-09-18 11:35:43
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl>

    > Limitami miesiecznymi...? Ciekawy pomysl ;)

    jak pisałem - nie bronię tepsy. tak po prostu jestem w stanie uzasadnić
    dlaczego limit został wprowadzony (poza zatykaniem łącza do ciągłego
    sciągania filmów)

    > Kira
    gro

  • 50. Data: 2005-09-18 11:48:12
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: gromax [Sun, 18 Sep 2005 13:35:43 +0200]:

    > tak po prostu jestem w stanie uzasadnić dlaczego limit został
    > wprowadzony (poza zatykaniem łącza do ciągłego sciągania filmów)

    W zasadzie to ja osobiscie nie wiem, dlaczego miesieczny limit
    uwazasz za jakiekolwiek rozwiazanie zasyfionego wirusami lacza ;)

    Kira (jako ograniczenie emulowcow -- jak najbardziej)