PracaGrupypl.praca.dyskusje › Tesco, co robi informatyk?

  • 71. Data: 2005-09-23 18:51:31
    Temat: Re: Tesco, co robi informatyk?
    Od: Pozoreusz <pozip@SPAM_TRAPop.pl>

    Agata Rabska napisał(a):

    > Nie upadną.
    > Chello dla użytku domowego nie ma lokalnego wareza, huba czy innego
    > dc++.

    Wolałbym, żeby mi dali IP forwarding, niż jakieś warezy... Faktycznie
    jak zapytałem, to mi zaproponowali lokalne dc++. Żarty sobie stroją.
    Dobrze, że nie dałem się nabrać na dłuższą umowę.

    --
    Pozoreusz aka Zipo

  • 72. Data: 2005-09-23 18:57:29
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Tomasz Płókarz [Fri, 23 Sep 2005 20:51:03 +0200]:

    > Ale o to chodziło w pytaniu.

    Tzn o co? Calym zdaniem prosze, bo najpierw robisz z wareza
    serwer P2P a chwile potem mi mowisz ze "o to chodzilo" :)
    No wiec nie mam bladego pojecia o co Ci w tej chwili chodzi...

    Kira

  • 73. Data: 2005-09-23 19:09:53
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 23-09-2005 o 20:57:29 Kira <c...@-...pl> napisał:

> [...]
    > serwer P2P a chwile potem mi mowisz ze "o to chodzilo" :)
    > No wiec nie mam bladego pojecia o co Ci w tej chwili chodzi...

    ok. czy hub dc++ jest legalny czy nie? :)

  • 74. Data: 2005-09-23 19:13:17
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Tomasz Płókarz [Fri, 23 Sep 2005 21:09:53 +0200]:

    > ok. czy hub dc++ jest legalny czy nie? :)

    Jest, czemu mialby nie byc?

    Kira

  • 75. Data: 2005-09-24 10:17:50
    Od: "Filip \"Fatman\" Kata" <a...@l...nieprzepadamzaspamem.net>

    Dnia pańskiego piątek, 23 września 2005 21:13 szanowny(a) Kira zamieścił(a)
    na forum publicznym pl.praca.dyskusje co następuje:

    > Re to: Tomasz Płókarz [Fri, 23 Sep 2005 21:09:53 +0200]:

    > Jest, czemu mialby nie byc?

    a o nim była mowa...

    Odpowiadając na posta też miałem dc++ na myśli.

    --
    Pozdrawiam Filip "Fatman" Kata
    E-mail: admin(malpeczka)linuxace(kropeczka)net

  • 76. Data: 2005-09-24 10:42:21
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Filip \Fatman\ Kata [Sat, 24 Sep 2005 12:17:50 +0200]:

    > Odpowiadając na posta też miałem dc++ na myśli.

    Odpowiadales na mojego posta o warezie, majac na mysli dc++
    -- i ja mialam zgadnac, ze masz na mysli cos innego niz to,
    na co odpisujesz?... ;)

    Kira

  • 77. Data: 2005-09-24 11:07:09
    Od: "Filip \"Fatman\" Kata" <a...@l...nieprzepadamzaspamem.net>

    Dnia pańskiego sobota, 24 września 2005 12:42 szanowny(a) Kira zamieścił(a)
> [...]

    > Odpowiadales na mojego posta o warezie, majac na mysli dc++
    > -- i ja mialam zgadnac, ze masz na mysli cos innego niz to,

    Przepraszam, ale odpowiadałem na posta Agaty Rabskiej.

    <s...@h...pl>

    Ty i ona to te same osoby?

  • 78. Data: 2005-09-24 11:14:21
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Filip \Fatman\ Kata [Sat, 24 Sep 2005 13:07:09 +0200]:

    > Przepraszam, ale odpowiadałem na posta Agaty Rabskiej.
    > <s...@h...pl>
    > Ty i ona to te same osoby?

    Nie, pewne zamieszanie sie zrobilo :) Tomek odpowiedzial na
    mojego posta robiac z wareza dc++, a Ty uznales, ze lecimy
    watkiem o dc++ -- i wyszlo jak wyszlo ;)

    Kira

  • 79. Data: 2005-09-24 11:18:50
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 24-09-2005 o 13:14:21 Kira <c...@-...pl> napisał:

> [...]
    > mojego posta robiac z wareza dc++, a Ty uznales, ze lecimy
    > watkiem o dc++ -- i wyszlo jak wyszlo ;)

    Agata:
    "Chello dla użytku domowego nie ma lokalnego wareza, huba czy innego
    dc++."

    Co zrozumiałem: "ftp z warezami lub narzędzie do wymiany plików P2P"

  • 80. Data: 2005-09-24 11:53:41
    Od: "Filip \"Fatman\" Kata" <a...@l...nieprzepadamzaspamem.net>

    Dnia pańskiego sobota, 24 września 2005 13:14 szanowny(a) Kira zamieścił(a)

    Przez chwilę poczułem się zagubiony :)