PracaGrupypl.praca.dyskusjeTesco, co robi informatyk? › Re: Tesco, co robi informatyk?
    From: "gromax" <g...@N...interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Tesco, co robi informatyk?
    Date: Sun, 18 Sep 2005 13:05:17 +0200

    > Do tego limity to jest coś czego nie mogę przełknąć.
    7 giga miesięczni, hmmm... znaczy się ciągniesz film za filmem, program za
    programem...
    dla przeciętnego użytkownika te limity są na prawdę ok.
    a zdajesz sobie sprawę np. z tego jak dużo ludi używających neo nie ma
    żadnego antywirusa? żadnego spywara? a to przesyła mnóstwo niepotrzebnych
    informacji i - co tu dużo mówić - obciąża łącza. bądź adminem takiej siecii
    od razu się zastanowisz jak ograniczyć ten ruch (podkreślam - ten
    niepotrzebny)

    > No i oczywiście stałe
    > ip bez którego nie mogę się obejść.
    jak dla mnie to nie jest problem. zresztą wyobraź sobie mega sieć gdzie
    jednocześnie włącza się bardzo duża ilość użytkowników. ta bardzo duża ilość
    użytkowników może za każdym razem włączać inny komputer... ale w końcu nie
    ty musisz administrować tą siecią :)

    i nie to żebym bronił neo czy tepsy. po prostu wiem że pozostawia wiele do
    życzenia, ale jak zawsze lepiej atakować "bo tak jest" zamiast się
    zastanowić "dlaczego tak jest"

    gro