PracaGrupypl.praca.dyskusje › założenie firmy przez studenta

  • 1. Data: 2005-09-15 11:25:36
    Temat: założenie firmy przez studenta
    Od: o...@o...pl

    Witam

    czy orientuje się ktos jak jest z założeniem firmy przez studenta?
    Wiem że taraz jak się w ogóle zakłada firme to jest jakas "promocja", a czy jak
    jest się studentem to są też jakieś dodatkowe ulgi?
    Jaką firmę założyć żeby mieć jak najmniejsze opłaty?

  • 2. Data: 2005-09-16 18:56:10
    Temat: Re: założenie firmy przez studenta
    Od: eth_0 <mirek/ANTYSPAM/@eth0.pl>

    On 15 Sep 2005 13:25:36 +0200, o...@o...pl wrote:

    >czy orientuje się ktos jak jest z założeniem firmy przez studenta?
    >Wiem że taraz jak się w ogóle zakłada firme to jest jakas "promocja", a czy jak
    >jest się studentem to są też jakieś dodatkowe ulgi?

    Rok temu jako student zakladalem dz. jako student i wszystko mnie
    ominelo Czyli placilem pelny ZUS itd.

    Ale moze teraz sie cos zmienilo? Chociaz szczerze to watpie... Dziwny
    jest ten kraj... :(
    --
    eth_0 | GG:4500044 | ICQ:307540896
    Masz smieszne zdjecie zrobione dzień po imprezie?

  • 3. Data: 2005-09-17 08:28:43
    Od: Tomasz Froń <t...@g...pl>

    eth_0 wrote:

    > Rok temu jako student zakladalem dz. jako student i wszystko mnie
    > ominelo Czyli placilem pelny ZUS itd.
    >
    > Ale moze teraz sie cos zmienilo? Chociaz szczerze to watpie... Dziwny
    > jest ten kraj... :(

    Też jestem zainteresowany ulgami na założenie firmy przez studenta.
    Słyszeliście coś o dofinansowaniu z uni i/lub pieniążkach (10000 zł) na
    samozatrudnienie ?

  • 4. Data: 2005-09-17 09:19:31
    Od: "mhl999 " <m...@N...gazeta.pl>

    o...@o...pl napisał(a):

    > czy orientuje się ktos jak jest z założeniem firmy przez studenta?
    mozesz sobie zalozyc

    > [...] a czy jak jest się studentem to są też jakieś dodatkowe ulgi?
    jesli chodzi ci o zus, to wybierz sie do oddzialu w twoim miescie (pewnie
    jest i tam bedziesz mial informacje wprost ze zrodla.
    mnie to nie tyczy to nie zglebialem tematu.

    > Jaką firmę założyć żeby mieć jak najmniejsze opłaty?
    tzw. "szara strefa" ;-)