PracaGrupypl.praca.dyskusje › Tesco, co robi informatyk?

  • 1. Data: 2005-09-15 14:03:52
    Temat: Tesco, co robi informatyk?
    Od: "Darec" <d...@p...onet.pl>

    Co robi informatyk w Tesco?
    Ile zarabia?
    Jakie sa wymagania wobec kandydatow?

  • 2. Data: 2005-09-15 16:54:09
    Temat: Re: Tesco, co robi informatyk?
    Od: "Filip \"Fatman\" Kata" <a...@l...nieprzepadamzaspamem.net>

    Dnia pańskiego czwartek, 15 września 2005 19:00 szanowny(a) Tomasz
    Bednarczuk zamieścił(a) na forum publicznym pl.praca.dyskusje co następuje:

    > Hmmm... może zakupy?

    Reklamuje komputer?

    Zaraz, zaraz informatycy nie kupują komputerów w hipermarketach...

    --
    Pozdrawiam Filip "Fatman" Kata
    E-mail: admin(malpeczka)linuxace(kropeczka)net

  • 3. Data: 2005-09-15 17:00:05
    Od: "Tomasz Bednarczuk" <t...@g...pl>

    > Co robi informatyk w Tesco?

    Hmmm... może zakupy?

  • 4. Data: 2005-09-15 19:03:24
    Od: "tumek" <t...@k...chip.pl>

    bierze paleciaka i przyjmuje tira z dostawą cukru

    --
    pozdrawia Was
    tuMEk

  • 5. Data: 2005-09-15 20:58:57
    Od: marek_m <maariaan_WYTNIJ_@_TO_tlen.pl>

    tumek napisał(a):
    > bierze paleciaka i przyjmuje tira z dostawą cukru

    ROTFL
    Wisisz mi za czyszczenie monitora!!
    I przeprosisz obudzonych domowników!!
    Marek_M

  • 6. Data: 2005-09-15 21:23:18
    Od: "mhl999 " <m...@W...gazeta.pl>

    marek_m <maariaan_WYTNIJ_@_TO_tlen.pl> napisał(a):

    > ROTFL
    > Wisisz mi za czyszczenie monitora!!
    > I przeprosisz obudzonych domowników!!
    > Marek_M

    ja moge powiedziec to samo tobie
    ROTFL ROTFL ROTFL

  • 7. Data: 2005-09-15 21:32:29
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Darec <3...@n...onet.pl> Thursday 15 of September
    2005 16:03

    > Co robi informatyk w Tesco?

    Usuwa wirusa z komputera pani Zosi z informacji?

    --
    Rafał Maj

  • 8. Data: 2005-09-16 07:11:11
    Od: "Jan Kowalski" <p...@W...gazeta.pl>

    Wszystko zależy na jakim konkretnym stanowisku i od lokalizacji.
    Napewno nie , sprzedaje/reklamuje/naprawia - komputerów przeznaczonych do
    sprzedazy .
    Opieka nad siecią , administracja systemami ERP ,EDI itp.

    p.s.
    czemu informatyk nie kupuje komputerów w markecie ?

    pozdrawiam
    rafal

  • 9. Data: 2005-09-16 07:20:02
    Od: "Filip \"Fatman\" Kata" <a...@l...nieprzepadamzaspamem.net>

    Dnia pańskiego piątek, 16 września 2005 09:11 szanowny(a) Jan Kowalski
    zamieścił(a) na forum publicznym pl.praca.dyskusje co następuje:

    > p.s.
    > czemu informatyk nie kupuje komputerów w markecie ?

    Informatyk raczej kupuje części osobno i sam go składa. Poza tym wypłynął
    tutaj na wierzch mój brak zaufania do komputerów wystawionych w
    hipermarketach typu Tesco.

  • 10. Data: 2005-09-16 07:35:13
    Od: "Jan Kowalski" <p...@W...gazeta.pl>

    > Informatyk raczej kupuje części osobno i sam go składa. Poza tym wypłynął
    > tutaj na wierzch mój brak zaufania do komputerów wystawionych w
    > hipermarketach typu Tesco.

    Hm, czemu moze nie lubi/potrafi liczyć .
    w promocji sa PC za 999 zł (lub zestaw za 1999 zl), w takiej cenie nie kupisz
    części! a produkt markowy z 2-3 letnia gwarancją ,
    Nie wiem jak jest w tesco

    p.s.
    w tych czasach informatyk nie musi być od wszystkiego...
    Waska specjalizacja pozwala swidczyc coraz lepszej jakosci uslugi.

    pozdrawiam
    rafal