PracaGrupypl.praca.dyskusje › Tesco, co robi informatyk?

  • 31. Data: 2005-09-16 14:41:45
    Temat: Re: Tesco, co robi informatyk?
    Od: "Filip \"Fatman\" Kata" <a...@l...nieprzepadamzaspamem.net>

    Dnia pańskiego piątek, 16 września 2005 16:33 szanowny(a) Kira zamieścił(a)
    na forum publicznym pl.praca.dyskusje co następuje:

    > Re to: Piotr [Fri, 16 Sep 2005 16:20:08 +0200]:

    > Zapewniam, ze nie kupuja w TESCO ;)

    Popieram.

    --
    Pozdrawiam Filip "Fatman" Kata
    E-mail: admin(malpeczka)linuxace(kropeczka)net

  • 32. Data: 2005-09-16 14:45:02
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <dgekns$11j$1@inews.gazeta.pl>
    macko42 napisał(a):

    > 1) co to znaczy lepszy? Lepiej by mi poczte do skrzynki sciagal?
    > [...]
    > 2) cena byla ok, moze po tygodniu szukania znalazlbym taki taniej, ale
    > [...]

    Oj, napisałem, że jak Ci odpowiada, spełnia wymagania, dobry serwis, to
    ok. Ja nie zamierzam prowadzić flejma składak vs hipermarket, etc.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 33. Data: 2005-09-16 17:55:34
    Od: "ktos" <...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł 'Styx' Chuchmała" <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>
    napisał w wiadomości
    c.pl...
    > W artykule <dgei4t$gts$1@inews.gazeta.pl>
    > macko42 napisał(a):
    >
    > Bo gdy np. ja kupuję komuś komputer składany z części
    > i coś padnie, to mam takie układy ze sklepami, że dostaję w zamian to co
    > się popsuło na czas naprawy/wysłania do serwisu.

    Jesli skladasz duzo to wierze ze masz takie uklady.
    Ale tu mowimy o analitykach/programistach itd ktorzy cos tam kupuja raz na
    rok.
    Ile tanich sklepow daje sprzet zastepczy na czas naprawy?
    Czy jesli zwroce sie do Ciebie zebys mi zlozyl to dalej bedzie tak tanio?

    Narzekanie na tesco to troche tak jak z neostrada. Ciagle narzekania,
    okreslenia typu neozdrada. Kto je pisze: daje glowe ze glownie admini sieci
    osiedlowych, ktorym TPSA odbiera klientow.

  • 34. Data: 2005-09-16 18:16:48
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <4f71a$432b0745$3eb3409a$8178@news.chello.pl>
    ktos napisał(a):

    > Jesli skladasz duzo to wierze ze masz takie uklady.
    > Ale tu mowimy o analitykach/programistach itd ktorzy cos tam kupuja raz na
    > rok.

    Dlatego mówię, że taki zwraca się do znajomych co mają układy.

    > Ile tanich sklepow daje sprzet zastepczy na czas naprawy?
    > Czy jesli zwroce sie do Ciebie zebys mi zlozyl to dalej bedzie tak tanio?

    Bez konkretnej specyfikacji to nie umiem odpowiedzieć. ;)

    > Narzekanie na tesco to troche tak jak z neostrada. Ciagle narzekania,
    > okreslenia typu neozdrada. Kto je pisze: daje glowe ze glownie admini sieci
    > osiedlowych, ktorym TPSA odbiera klientow.

    Widzisz, dlatego ja wcale na tesco nie narzekam. Po prostu ja tam akurat
    po komputery nie chodzę. Znajomym też odradzam. Czy ze względu na to żebym
    ja zarobił a nie tesco? Raczej nie bo jak nie złożenie komputera to inna
    okazja na wypicie flachy się znajdzie. ;)

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 35. Data: 2005-09-16 21:52:22
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl>

    Użytkownik "Paweł 'Styx' Chuchmała" napisał w wiadomości

    > Z serwisami też różnie bywa. Ile czasu naprawiali? Dali jakiś w zamian na
    > czas naprawy? Bo gdy np. ja kupuję sobie/komuś komputer składany z części
    > i coś padnie, to mam takie układy ze sklepami, że dostaję w zamian to co
    > się popsuło na czas naprawy/wysłania do serwisu.

    Jeżeli komuś zależy naprawdę na dobrym sprzęcie (informatyk
    - 'zawodowiec', informatyk-amator), to rzeczywiście lepiej
    jest złożyć taki sprzęt, ewentualnie dać komuś, kto się na tym
    lepiej zna.

    No tak gwoli ścisłości - rzeczywiście z serwisami różnie bywa.
    Tak, jak i ze sklepami komputerowymi.
    W takich sklepach też zalegają karty, drukarki i komuś, kto
    się nie zna (przychodzi i mówi że chce kompa dla syna
    na komunię) jest to wciskane i zachwalane, jako najlepsze
    rozwiązanie. Poza tym na składzie najczęściej są te części,
    które są tańsze, a konkretne, wybrane - trzeba zamawiać
    i czekać.

    --
    Koziorozec

  • 36. Data: 2005-09-16 21:55:27
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl>

    Użytkownik "Kira" napisał w wiadomości

    > Kolega po szkoleniu integracyjnym? ;)

    Raczej: na bieżąco w ofertach pracy... ;)

    --
    Koziorozec

  • 37. Data: 2005-09-16 23:04:49
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <dgferl$q2q$1@inews.gazeta.pl>
    Koziorozec napisał(a):

> [...]
    > rozwiązanie. Poza tym na składzie najczęściej są te części,
    > które są tańsze, a konkretne, wybrane - trzeba zamawiać

    Raczej to drugie. Znam z doświadczenia. Towr zamawia się co dwa, trzy dni,
    więc nie bardzo co ma zalegać. A że zamawiane jest najtańsze? Taki popyt.
    Lecz jeśli sklep zamawia jak wyżej napisałem to się długo nie czeka.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 38. Data: 2005-09-17 07:59:14
    Od: "Filip \"Fatman\" Kata" <a...@l...nieprzepadamzaspamem.net>

    Dnia pańskiego piątek, 16 września 2005 19:55 szanowny(a) ktos zamieścił(a)
> [...]

    > okreslenia typu neozdrada. Kto je pisze: daje glowe ze glownie admini
    > sieci osiedlowych, ktorym TPSA odbiera klientow.

    Używałeś? Ja miałem do czynienia i działało tragicznie.

  • 39. Data: 2005-09-17 08:43:08
    Od: "ktos" <...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Filip "Fatman" Kata" <a...@l...nieprzepadamzaspamem.net>
    napisał w wiadomości news:2391231.BY1fVprFEA@laptop...

    > Używałeś? Ja miałem do czynienia i działało tragicznie.

    Nie, ale....
    Uzywalem SDI, wydawalo mi sie drogie, przeszedlem na siec osiedlowa, na
    poczatku jako tako, z czasem tragedia. I z rozmow z innymi wynika, ze moja
    siec nie byla wyjatkiem
    Teraz mam chello 1M, fakt lepsze od neo 512, tansze od neo 1M.
    Ale obserwuje neo w kilku firmach, w tym w jednej sam nawet instalowalem 2
    M/10 komputerow. Z www i poczta zadnych problemow, nie wiem jak by to bylo z
    graniem/kazaa itp.

  • 40. Data: 2005-09-17 09:43:41
    Od: "Filip \"Fatman\" Kata" <a...@l...nieprzepadamzaspamem.net>

    Dnia pańskiego sobota, 17 września 2005 10:43 szanowny(a) ktos zamieścił(a)
    na forum publicznym pl.praca.dyskusje co następuje:

    > Ale obserwuje neo w kilku firmach, w tym w jednej sam nawet instalowalem 2
    > M/10 komputerow.

    Wszystkie były w jednym lokalu?