PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szczyt debilizmu i karykatury

  • 11. Data: 2005-07-09 15:14:33
    Temat: Re: Szczyt debilizmu i karykatury
    Od: "Parasol" <p...@p...wycinasz.onet.pl>

    > PS. Myślę, że tym oburzonym owąż propozycją ze szczętem rozum odjęło. Albo
    > są szczęśliwymi utrzymankami kochających rodziców. Można i tak, tylko, że
    > wasze opinie są jakby nieco... hmm, mało wnoszące.

    Rozpedz sie do 100 i uderz w drzewo. Otrzezwiejesz

  • 12. Data: 2005-07-09 20:38:21
    Od: PZ <p...@m...com>

    > Jak dla mnie jest to po prostu cos w rodzaju NTG w odniesieniu do serwisow
    > pracy/ praktyk dla studentow/ absolwentow. Jednak najgorsze jest to ze firma
    > umieszczajac ogloszenie w serwisie faktycznie liczy na znalezienie chetnych
    > do testow. I smutne jest to ze w polskich realiach rynku pracy ludzie z HR
    > tej firmy nie sa w bledzie.
    >
    > michal

    Ja mysle, ze zamieszczenie ogloszenia na takim forum bylo droga po linii
    najmniejszego oporu dla zamieszczajacego, a admin forum stwierdzil, ze
    pusci ogloszenie, bo studenci moze cos sobie zarobia.

    W kwestii, ze firma liczy na znalezienie chetnych to mysle, ze i firma ,
    i chetni moga byc tylko zadowoleni.

    Dla mnie EoT

    PZ

  • 13. Data: 2005-07-09 23:43:09
    Od: Elryk <e...@i...pl.bez_tego>

    Parasol napisał(a):
    <...>
    > Sadze ze takie ogloszenie to troche porazka. Ludzie po studiach maja robic
    > za manekiny w crash testach ?? Zero powagi.
    ^^^^^^^^^^^^^^^
    Gdzie bylo napisane o crash testach?
    Moze na starosc oczy mi sie psuja, ale nie zauwazylem nic takiego.

  • 14. Data: 2005-07-11 19:58:17
    Od: "jcz" <U...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Parasol" <p...@p...wycinasz.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dam5f6$flp$1@news.onet.pl...
    > Ludzie. Jak ktos nie ma ambicji to moze chodzic nawet do szpitala i lykac
    > rozne dziwne tabletki robiac za krolika doswiadczalnego za 100 zl
    dziennie.

    > Sadze ze takie ogloszenie to troche porazka. Ludzie po studiach maja robic
    > za manekiny w crash testach ?? Zero powagi.

    Zlituj sie.. Niby czemu porazka ? Ja np.znalazlem ta oferte w ogolnopolskiej
    gazecie. To jest praca tymczasowa (bardzo tymczasowa).
    Czy twoim zdaniem firma ta nie powinna umieszczac takich informacji na
    stronach dla studentow, bo ich to obraza ?

    pzdr.
    jcz

  • 15. Data: 2005-07-12 06:34:03
    Od: "majkel" <m...@o...pl>

    Użytkownik "PZ" <p...@m...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > pusci ogloszenie, bo studenci moze cos sobie zarobia.
    >
    > W kwestii, ze firma liczy na znalezienie chetnych to mysle, ze i firma , i
    Zalozmy ze szukasz pracy przez 3-6 miesiecy (jak moi znajomi). Jestes
    absolwentem. Zero odzewu na 90 % aplikacji. Byles na 5 rozmowach ale jakos
    sie nie udalo. Wiadomo ze pieniadze tez motywuja. Idzesz do firmy D.
    Spelniasz "wymagania" - przyjmuja. Czy jestes ZADOWOLONY ?? :D . Takie
    ogloszenia puszcza sie w akademikach pod koniec miesiaca, kiedy jeszcze
    rodzice nie doslali kasy. To juz jest paranoja i skandal. A serwis
    ogloszeniowy jest utrzymywany za pieniadze publicze i uwazam ze pewien
    poziom powinien prezentowac. Juz nie wspomne o reakcji studentow z
    zagranicy - konkretnie UK i Czech jak o czyms takim uslyszeli (kupa smichu
    byla :D). Pomysl sobie ze w GW ktos za free (dotacja) umieszcza ogloszenie
    na strone - "Do pracy 20 osob przyjme .... 0 600 -xxx -xxx ). Takie
    ogloszenia umieszcza sie na koncu, malym druczkiem w rubryce ktorej ludzie
    po studiach nie czytaja ( a przynajmniej nie powinni - chyba ze poczatkujacy
    adwokaci badajacy przestepstwa gospodarcze :) ). Podobnie jest z serwisem
    S. - ktory jest stworzony i finansowany po to zeby pomagac studentom w
    obraniu wlasciwej sciezki kariery - wielu ludzi znalazlo dzieki niemu
    prace - miedzy innymi ja sam - a tutaj robi sie po prostu "wioche". Ale to
    normalne bo to "polska" (celowo z malej litery) wlasnie.

    pozdrawaim

    majkel

  • 16. Data: 2005-07-12 14:27:29
    Od: g...@w...pl

    . Podobnie jest z serwisem
    > S. - ktory jest stworzony i finansowany po to zeby pomagac studentom w
    > obraniu wlasciwej sciezki kariery - wielu ludzi znalazlo dzieki niemu
    > prace - miedzy innymi ja sam -

    Tak poza tematem - czy mógłbym prościć o szczegóły - np adres tego serwisu i
    jak dzięki niemu znalazłeś pracę ?? U nas na UG biuro karier raczej mi nie
    pomogło....

  • 17. Data: 2005-07-13 22:12:59
    Od: "majkel" <m...@o...pl>

    www.startus.pl - serwisik spox - oferty od jakiegos roku niezle. Mnostwo
    znajomych znalazlo...

    pozdrawiam ,
    michal

  • 18. Data: 2005-07-14 19:09:02
    Od: PZ <p...@m...com>

    majkel napisał(a):

> [...]
    > prace - miedzy innymi ja sam - a tutaj robi sie po prostu "wioche". Ale to
    > normalne bo to "polska" (celowo z malej litery) wlasnie.

    Witam

    Prezentujesz idealistyczne podejscie studenta do zycia i chec zmiany
    calego swiata albo oczekujesz, ze ogloszenia beda elegancko
    przefiltrowane i bez wysilku kazdy student znajdzie prace, tak moim
    _skromnym_ zdaniem.

    Poza tym nie za bardzo mam ochote dyskutowac jakie ogloszenia powinno
    sie czytac po studiach, bo i studia sa rozne i absolwenci, ale moim
    zdaniem warto czytac jak najwiecej.

    Paranoja i skandal to jak w akademikach 'hostes';) szukaja.

    PZ

  • 19. Data: 2005-07-14 20:30:16
    Od: BOULI <wmeger@_costamtrzebawyciac_wp.pl>

    > Zalozmy ze szukasz pracy przez 3-6 miesiecy (jak moi znajomi). Jestes
    > absolwentem. Zero odzewu na 90 % aplikacji. Byles na 5 rozmowach ale jakos
    > sie nie udalo.

    nic dziwnego, 3-6 miesiecy szukania pracy i 5 rozmów...