PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzczyt debilizmu i karykatury › Re: Szczyt debilizmu i karykatury
    From: jurson <g...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szczyt debilizmu i karykatury
    Date: Fri, 08 Jul 2005 09:34:27 +0200

    majkel napisał(a):
    > Jedna z wielkich firm na literke D pod Krakowem zajmujaca sie produkcja
    > podzespolow samochodowych wyslala takie oto zgloszenie na jednym z serwisow
    > z praca dla absolwentow i studentow jednej z znanych uczelnii ekonomicznych
    > w Krakowie na literke A. Jest to kompletne osmieszenie idei praktyki

    A gdzie tu mowa o praktyce?

    > studenckiej - no ale tak to juz jest w tym naszym kraju ze nawet takie
    > oferty znajda swoich adresatow wsrod najbardziej wyksztalconych.

    Czy poza "naszym krajem" osoby z wyższym wykształceniem zawsze mają
    powyżej 150cm wzrostu?

    > szczescie wsrod wymagan nie ma potrzeby posiadania wyzszego wyksztalcenia.
    > :), a wymaganie odnosnie "gabarytow" spelni chyba niewiele ladnych
    > dlugonogich blondynek z tej pieknej uczelnii- i cale szczescie. Zaleta jest
    > tylko to ze niezle placa :D

    I do tego 2-3h dziennie - czyżby to był rodzaj pracy najbardziej
    poszukiwany przez studentów?

    Jakoś nie dziwię się, że pojawia się to akurat w tym miejscu (jak sądzę
    startus), tak jak nie dziwiły mnie ogłoszenia w akademiku typu "Katedra
    medycyny X UJ poszukuje osób spełniających warunki A, B, C do udziału w
    badaniach nad Y".

    pozdrawiam
    jurson