PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzczyt debilizmu i karykatury › Re: Szczyt debilizmu i karykatury
    From: "majkel" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szczyt debilizmu i karykatury
    Date: Sat, 9 Jul 2005 15:58:19 +0200
    Sender: m...@o...pl@stach.netcontrol.pl

    Użytkownik "PZ" <p...@m...com> napisał w wiadomości
    news:2t55q2-o5e.ln1@minskmaz.com...
    > Wydaje mi sie, ze w ogloszeniu nie bylo, ze to ma byc praktyka studencka,
    > ale oryginalu nie widzialem.
    >

    > Wg mnie spoko zajecie jak ktos nie chce miec zajetego calego dnia w
    > sierpniu (np bo mu szkoda wakacji) to sobie moze calkiem przyzwoicie
    > zarobic wieczorne wypady na miasto.

    > Jak dla mnie bomba, a nie szczyt debilizmu i karykatury IMHO.
    Jak dla mnie jest to po prostu cos w rodzaju NTG w odniesieniu do serwisow
    pracy/ praktyk dla studentow/ absolwentow. Jednak najgorsze jest to ze firma
    umieszczajac ogloszenie w serwisie faktycznie liczy na znalezienie chetnych
    do testow. I smutne jest to ze w polskich realiach rynku pracy ludzie z HR
    tej firmy nie sa w bledzie.

    michal