PracaGrupypl.praca.dyskusje › Swiadectwo pracy ?

  • 1. Data: 2006-09-07 06:21:41
    Temat: Swiadectwo pracy ?
    Od: "andy" <andyro @ poczta.onet.pl>

    Pracownicy wygasła umowa na czas określony. W druku świadectwa pracy trzeba
    wpisać informację na temat podstawy prawnej wygaśnięcia stosunku pracy.
    Proszę o informacje na ten temat.

  • 2. Data: 2006-09-07 07:08:33
    Temat: Re: Swiadectwo pracy ?
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    andy napisał(a):
    > Pracownicy wygasła umowa na czas określony. W druku świadectwa pracy trzeba
    > wpisać informację na temat podstawy prawnej wygaśnięcia stosunku pracy.
    > Proszę o informacje na ten temat.

    Trzeba podać przepis kodeksu pracy, na podstawie którego umowa
    wygasła. Zgodnie z artykułami 63 i kolejnym kp. umowa może wygasnąć
    jedynie w przypadku:
    - śmierci pracownika
    - śmierci pracodawcy
    - tymczasowego aresztowania pracownika.

    Który z tych przykrych incydentów przytrafił się w omawianym przypadku?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2006-09-07 07:38:40
    Od: Cezary Morga <c...@d...pl>

    Liwiusz wrote:

> [...]
    > - tymczasowego aresztowania pracownika.
    >
    > Który z tych przykrych incydentów przytrafił się w omawianym przypadku?

    Mysle, ze autorowi watku chodzilo o fakt, ze skonczyl sie okres na jaki
    mieli podpisana umowe.

    --
    ---
    Cezary Morga

  • 4. Data: 2006-09-07 08:09:07
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Cezary Morga napisał(a):

    > Mysle, ze autorowi watku chodzilo o fakt, ze skonczyl sie okres na jaki
    > mieli podpisana umowe.

    Też tak myślę :-) W takim razie nic prostszego - umowa została
    rozwiązana z upływem czasu, na jaki została zawarta (art. 30 par. 1 p. 4
    kp.)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 5. Data: 2006-09-07 08:14:21
    Od: "andy" <andyro @ poczta.onet.pl>

    > Też tak myślę :-) W takim razie nic prostszego - umowa została
    > rozwiązana z upływem czasu, na jaki została zawarta (art. 30 par. 1 p. 4
    > kp.)
    Dziekuje o to mi chodziło. Pozdrawiam