PracaGrupypl.praca.dyskusje › Założyłem sobie działalność - jaką ofertę telefonu "na firmę" najlepiej wybrać?

  • 1. Data: 2006-09-06 16:42:22
    Temat: Założyłem sobie działalność - jaką ofertę telefonu "na firmę" najlepiej wybrać?
    Od: jacekp <j...@b...vectranet.pl>

    Podobno orange nie oferuje nic ciekawego...

    Natomiast Plus i Era mają jakieś tam rozwiązania dla firm. Z telefonu
    nie będę korzystać zbyt często więc i abonament chciałbym jakiś nie za
    drogi...

    Co możecie polecić?

  • 2. Data: 2006-09-06 16:58:33
    Od: "Nixe" <n...@f...pl>

    W wiadomości <news:edmtpa$lqm$1@bialapodlaska.bpl.vectranet.pl>
    jacekp <j...@b...vectranet.pl> pisze:

    > Podobno orange nie oferuje nic ciekawego...
    > Natomiast Plus i Era mają jakieś tam rozwiązania dla firm.

    To o co właściwie pytasz, jeśli juz znasz odpowiedź ;-)
    BTW - tak się składa, że najbardziej korzystny i elastyczny pod względem
    obsługi firm jest właśnie Orange.
    Proponuję po prostu podzwonić do "syskich tsech" operatorów i poprosić o
    złożenie ofert, a potem sobie coś wybierzesz.
    Dylematu zbyt wielkiego mieć nie będziesz ;-)

    --
    Nixe

  • 3. Data: 2006-09-06 17:13:59
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 06-09-2006 o 18:42:22 jacekp <j...@b...vectranet.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Natomiast Plus i Era mają jakieś tam rozwiązania dla firm. Z telefonu
    > nie będę korzystać zbyt często więc i abonament chciałbym jakiś nie za

    pl.misc.telefonia.gsm.

    --
    kilka bezsensownych słów poprzedzających link do strony
    http://tomaszplokarz.wordpress.com - już nie tylko La Linea ;)

  • 4. Data: 2006-09-07 11:34:20
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: jacekp [Wed, 06 Sep 2006 18:42:22 +0200]:

    > Podobno orange nie oferuje nic ciekawego...
    >
    > Natomiast Plus i Era mają jakieś tam rozwiązania dla firm.

    Prywatnie przykleiłam się jednak do Orange jeszcze jak
    Ideą byli i zmieniać nie zamierzam. Mają bardzo fajną
    opcję wykupienia sobie za bodajże 5zł miesięcznie rozmów
    bez limitu na wybrany numer- co sprawia, że można zacząć
    porządnie ;) korzystać z telefonu w ramach firmy. A to się
    akurat mocno przydaje.

    Plus mnie wkurwił podejściem do klienta, Era doliczaniem
    sobie fikcyjnych połączeń do rachunku (bo zastrzelcie, ale
    ja nie wierzę żebym o 2 w nocy w ciągu minuty dzwoniła po
    3 razy na jakiśtam numer, czekała na połączenie i od ręki
    rozłączała i wybierała ponownie... i tak po kilka razy na
    każdym billingu :P).

    Kira

    --
    /(o\ : http://kira.wwt.pl :: http://cyber-girl.net :
    \o)/ GG: 1565217 :: I am what I am, I do what I want

  • 5. Data: 2006-09-07 19:48:16
    Od: bojster <b...@u...net>

    Kira wrote:

> [...]
    > 3 razy na jakiśtam numer, czekała na połączenie i od ręki
    > rozłączała i wybierała ponownie... i tak po kilka razy na

    A spałaś z telefonem? Bo jak nie, to może kot się nim bawił. ;-)

  • 6. Data: 2006-09-08 06:08:35
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: bojster [Thu, 7 Sep 2006 21:48:16 +0200]:

    > A spałaś z telefonem? Bo jak nie, to może kot się nim bawił. ;-)

    Nie mam kota :) Może i pies, ale zastanawiające że znudziła
    jej się zabawa zaraz po przełożeniu karty ;)

    Kira