PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Kupie dyplom

  • 1. Data: 2006-02-17 18:43:51
    Temat: Re: Kupie dyplom
    Od: "Rozi" <r...@0...pl>

    > Kupie dyplom uczelni wyzszej, najlepiej technicznej z wojewodzctwa
    > mazowieckiego - ale rozpatrze tez inne oferty.
    >
    > Oferty prosze na priv: roken1980[AT]gmail[DOT]com
    >
    > Pozdrawiam wszystkich ktorzy napisza w tym watku wiele dobrego na moj
    > temat :)

    Po co ci? Ja posiadam dwa (obydwa mgr inz legalnie obronione oczywiscie ) a
    i tak nie mam pracy...

  • 2. Data: 2006-02-17 18:48:32
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Rozi" <r...@0...pl> napisał w wiadomości

    > Po co ci? Ja posiadam dwa (obydwa mgr inz legalnie obronione oczywiscie ) a
    > i tak nie mam pracy...

    Jest też kupa ludzi, która nie ma żadnego dyplomu a ma prace. Jaki z tego morał?

    --
    vertret

  • 3. Data: 2006-02-17 19:03:48
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Rozi zapodał(-a):
    > Po co ci? Ja posiadam dwa (obydwa mgr inz legalnie obronione oczywiscie
    > ) a i tak nie mam pracy...

    Sam wyciągnij wnioski.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 4. Data: 2006-02-17 21:58:59
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2006-02-17 19:43:51 +0100, "Rozi" <r...@0...pl> said:

    > Po co ci? Ja posiadam dwa (obydwa mgr inz legalnie obronione oczywiscie
    > ) a i tak nie mam pracy...

    To mu sprzedaj :) Bez dyplomu łatwiej o pracę.

    camel[OT]

  • 5. Data: 2006-02-18 09:36:31
    Od: "Rozi" <r...@0...pl>

    > Sam wyciągnij wnioski.

    wyciągnąłem, ale nie wiem czy właściwe

  • 6. Data: 2006-02-18 10:12:33
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sat, 18 Feb 2006 10:36:31 +0100, Rozi napisał(a):

    > wyciągnąłem, ale nie wiem czy właściwe

    Podpowiem Ci - ja nie mam dyplomu wyzszej uczelni a mam prace. I do tego
    przyjmuje jeszcze osobno zlecenia.
    Kokosow na razie nie ma, ale radze sobie i idzie ku dobremu :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 7. Data: 2006-02-18 10:31:53
    Od: "Rozi" <r...@0...pl>

    > Podpowiem Ci - ja nie mam dyplomu wyzszej uczelni a mam prace. I do tego
    > przyjmuje jeszcze osobno zlecenia.
    > Kokosow na razie nie ma, ale radze sobie i idzie ku dobremu :)

    Widzisz, jakieś zajęcie niby mam (wklepywanie danych) i z niego też nie ma
    kokosów, no a na prace w zawodzie to na razie perspektyw nie ma - już miałem
    kilka rozmów, no ale zawsze przyjmowali ludzi z większym doświadczeniem
    niestety.

  • 8. Data: 2006-02-18 11:18:11
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sat, 18 Feb 2006 11:31:53 +0100, Rozi napisał(a):

> [...]
    > kilka rozmów, no ale zawsze przyjmowali ludzi z większym doświadczeniem

    No to popatrz co sam piszesz :)
    Potrzebujesz doswiadczenia, a nie dyplomu wyzszej szkoly mycia czeresni.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 9. Data: 2006-02-18 13:04:01
    Od: "Rozi" <r...@0...pl>

    > No to popatrz co sam piszesz :)
    > Potrzebujesz doswiadczenia, a nie dyplomu wyzszej szkoly mycia czeresni.

    no to ja wiem nie od dzisiaj, tylko jak zdobyć to doświadczenie, skoro
    trzeba mieć doświadczenie żeby móc zdobywać doświadczenie? Zamknięte koło :/

  • 10. Data: 2006-02-18 15:11:20
    Od: Swingmaster <_...@p...onet.pl>

    Dnia 18-02-2006, sob o godzinie 14:04 +0100, Rozi napisał(a):

    > no to ja wiem nie od dzisiaj, tylko jak zdoby to dowiadczenie, skoro
    > trzeba mie dowiadczenie
    ... albo trzeba pokazać, że umiesz je szybko zdobyć, czytaj umiesz się
    szybko uczyć. 99.99% pracodawców, gdy ma do czynienia z osobą bez
    dyplomu stwierdza po prostu, że ta osoba nie umie się uczyć. Wniosek
    bzdurny, oczywista nadinterpretacja faktów. Dlaczego? Umiejętność
    uczenia się jest umiejętnością pierwotną w stosunku do jakiegokolwiek
    procesu formalnej edukacji. Jeśli nie umiesz się uczyć to na studiach
    jesteś skazany na zasadę "3Z" i nic więcej. Ta umiejętność Ci niewiele
    jednak pomoże, gdy stykasz się z dziedziną wiedzy rozmyślnie
    przedstawioną tak, by nie można było dostrzec żadnych systematycznych
    reguł, którymi się ona rządzi - a bywa tak często. Niestety samo to i
    Twoje dobre chęci i starania nie zagwarantują Ci dyplomu. Istnieją
    bowiem setki scenariuszy, w których o uzyskaniu dyplomu, posiadając ku
    temu wszystkie niezbędne atuty nie masz co marzyć. Przykład? Jakiś czas
    temu kumpel w obecności mojego szefa rzucił we mnie takim oto mianowicie
    hasełkiem:
    "Ty myślisz w assemblerze, podczas gdy my myślimy już językiem
    piątej generacji".
    Hasełko b. głupie, bo rzecz sprowadzała się do tego, że kumpel świata
    nie widział poza PowerBuilderem i stojącą za nim klikologią, a ja
    chciałem znaczącą część naszego robionego w Javie systemu przenieść na
    C/C++ (miernota interfejsu, który pozwalał nam w Javie używać krytycznej
    dla systemu biblioteki, zaczęła już poważnie ciążyć na mojej reputacji).
    Widząc jednak, że nie docierają do towarzystwa wyjaśnienia merytoryczne,
    stwierdziłem chłodno, że nie życzę sobie by on oraz (tu padło imię
    szefa) rozpuszczali po firmie takie androny, bo właśnie dlatego, że
    podczas studiów walczyłem o to, by ani ja ani nikt nie musiał używać
    assemblera do zadań które proszą się o zdecydowanie wyższy poziom
    abstrakcji (np. MSVC), musiałem zapomnieć o dyplomie i zapomnieć o
    używaniu takich narzędzi jak PB (cena MSVC [Standard Edition] to w
    porównaniu z PB pikuś). Tak też można. Oczywiście, z góry dziękuje za
    komentarze powołujące się na pewien słowacki portal o pseudohiszpańskiej
    nazwie tudzież pewną ulice na warszawskich Bielanach.

    > eby mc zdobywa dowiadczenie? Zamknite koo :/

    Pozdrawiam
    Swingmaster

    P.S.
    Mam już serdecznie dość firmy w której moja niechęć do bardzo drogich
    technologii oraz jej ultymatywne przyczyny stały się powodem szykanów.
    Czeka mnie zatem mały eksperyment: w miejscu, gdzie w CV wpisuje się
    wykształcenie wpiszę taką oto klauzulę:
    "Ponieważ kilkuletnie doświadczenia pokazują, że właściwe temu miejscu
    informacje są przez Czytelników nadinterpretowane, zastrzegam sobie
    prawo do ich przedstawienia podczas osobistego spotkania."
    Zobaczymy jaki będzie efekt - właśnie dzisiaj idzie pierwsze CV z taką
    klauzulą. Może Ty zamiast szukać lewego dyplomu też spróbujesz tego
    sposobu. W końcu co masz do stracenia? Zastanawiam się także (i Ty też
    się zastanów), czy nie rzucić coś o dbałości o swoją reputację.
    Powodzenia -dla mnie i dla Ciebie !