PracaGrupypl.praca.dyskusje › pisarz techniczny IT - jakie zarobki?

  • 1. Data: 2006-02-17 18:39:06
    Temat: pisarz techniczny IT - jakie zarobki?
    Od: jarek <j...@z...pl>

    Jestem praktycznie spoza branzy, wiec nie mam nawet pojecia o rzedzie
    wielkosci. Nie orientujecie sie ile dostaje poczatkujacy technical
    writer (jez. angielski) w duzej, miedzynarodowej firmie IT?

    pzdr

    jarek

  • 2. Data: 2006-02-17 23:29:26
    Temat: Re: pisarz techniczny IT - jakie zarobki?
    Od: Andriy Korud <a...@g...com>

    jarek wrote:
    > Jestem praktycznie spoza branzy, wiec nie mam nawet pojecia o rzedzie
    > wielkosci. Nie orientujecie sie ile dostaje poczatkujacy technical
    > writer (jez. angielski) w duzej, miedzynarodowej firmie IT?

    Tez mi to interesuje - właśnie takiego poszukujemy (jęz.
    polski/angielski/dodatkowy plus rosyjski), i nie wiemy ile oferować :-)

    pozdrawiam,
    Andriy

  • 3. Data: 2006-02-18 12:16:49
    Od: Izza <i...@c...poczta.onet.pl>

    On Sat, 18 Feb 2006 00:29:26 +0100, Andriy Korud <a...@g...com> napisał(a):
> [...]
    w wawie min 50pln netto/godzine * 8(dniowka) *20(miesiac)= 8000pln netto
    :)
    jesli dodajecie jakies dodatki, typu ubezpieczenie dodatkowe, opieke
    medyczna, laptop, komora, to przyzwoicie wtedy jest 8tys brutto:)

    --
    Izza