PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpec. ds. sprzedarzy - czym handlujecie ? › Re: Spec. ds. sprzedarzy - czym handlujecie ?
    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Spec. ds. sprzedarzy - czym handlujecie ?
    Date: Sun, 17 Jul 2005 16:11:04 +0200

    Re to: Galathea [Sun, 17 Jul 2005 15:04:22 +0100]:

    > nie powiesz, że gdybyś miał możliwość dużego zysku,
    > zrezygnowałbyś, bo gość robi błędy ortograficzne ?

    W zasadzie, to istnieje minimalna szansa zeby taki ktos mial
    w ogole okazje przedstawic mi swoja oferte. W wiekszosci branz
    i przy wiekszosci produktow wybor jest duzy, wiec jesli ktos
    mnie na wejsciu olewa nie sprawdzajac co pisze, to zakladam
    ze pozniej tez mnie bedzie olewal. Bo niby czemu mialoby sie
    to nagle skokiem zmienic?

    Kira