PracaGrupypl.praca.dyskusje › Spec. ds. sprzedarzy - czym handlujecie ?

  • 11. Data: 2005-07-17 15:23:44
    Temat: Re: Spec. ds. sprzedarzy - czym handlujecie ?
    Od: etylowy <e...@N...pl>

    > maila? od handlarza tapetami?

    hmmm... ów osobnik napisał, iż handluje w b2b - to chyba mail nie jest
    mu obcy?

    pzdr
    etylowy

  • 12. Data: 2005-07-17 16:54:01
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > moze powaznie myslisz, ze istnieje jakakolwiek korelacja miedzy
    > powodzeniem w interesach (np. w handlu detalicznym) a poziomem
    > ortografii??

    Nieznajomosc ortografii swiadczy o niskich ocenach w szkole i
    potencjalnie niskich umiejetnosciach/wiadomosciach. Pomijajac
    dyslektyków ... tych "prawdziwych".

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 13. Data: 2005-07-17 17:15:23
    Od: 'madzik' <m...@g...niet.pl>

    Sebastian:

    > Jak w temacie - ja tapetkami(B2B) - cieżki rynek

    Słownikami ortograficznymi (direct sale) - jeszcze cięższy.

    Ani nikt kupować nie chce, ani używać. Nawet za darmo nie chcą.
    Chyba się przerzucę na słowniki skrótów i wyrażeń slangowych.

    --
    Magda (P, ale NNMSP)

  • 14. Data: 2005-07-17 18:30:14
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > Nieznajomosc ortografii swiadczy o niskich ocenach w szkole i

    coz za wniosek! po pierwsze - zakladasz ze przepisca nie zna ortografii,
    przy czym po jednym slowie wyciagasz taki wniosek; po drugie, gdyby
    nieznajomosc ortografii w tak miazdzacy sposob o czyms swiadczyla, to
    bylaby wykorzystywana przy testach kompetencji (co spowodowaloby ze
    wszyscy by ja szlifowali i w krotkim czasie wiekszosc ludzi mialaby
    bardzo wysoka punktacje z tego testu); ...; ale: ile razy w zyciu
    zdarzylo Ci sie, ze na rozmowie kwalifikacyjnej proszono Cie o NAPISANIE
    kilku zdan po polsku??

    > potencjalnie niskich umiejetnosciach/wiadomosciach. Pomijajac
    > dyslektyków ... tych "prawdziwych".

    widze, ze odkryles cudowny wskaznik; odkryles ceche, na podstawie
    ktorej mozna bardzo latwo wyselekcjonowac osoby o niskich
    umiejetnosciach i wiadomosciach; tylko skoro na tej podstawie
    minimalnym wysilkiem mozna z duzym prawopodobienstwem odrzucic
    zlych kandydatow, to czemu dyktando nie jest typowym elementem
    rozmowy kwalifikacyjnej??

    adas;

  • 15. Data: 2005-07-17 19:55:41
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > widze, ze odkryles cudowny wskaznik; odkryles ceche, na podstawie
    > ktorej mozna bardzo latwo wyselekcjonowac osoby o niskich
    > umiejetnosciach i wiadomosciach; tylko skoro na tej podstawie

    Pamietam czasy szkoly podstawowej. Ci co robili bledy ortograficzne
    jakis dziwnym zbiegiem okolicznosci byli na szarym koncu pod wzgledem
    wynikow w nauce.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 16. Data: 2005-07-17 20:37:54
    Od: Kira Falernowa <k...@w...pl>

    On 2005-07-17, Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl> wrote:

    > No tak, ale niekoniecznie musi byae to efekt olewania. Przede wszystkim
    > mia?em na my?li przypadek pojedynczych b??dów ortograficznych (jak w
    > temacie w?tku).

    A nie, pojedynczych sie zwykle nie czepiam... ale akurat ten
    z tematu watku jest tak wyjatkowo razacy, ze nie da sie go nie
    zauwazyc. Ogolnie jak ktos w jakims malo popularnym slowie
    pojedynczego ortografa strzeli, to pomijam. Ino jak widze
    takie "sprzedarzy" to mi sie prywatnie jakos tak zle robi
    w oczy...

    > To nie oznacza, ?e us?ugi b?d? na lepszym, czy te? gorszym
    > poziomie ;).

    W zasadzie, to zazwyczaj jest tak, ze jesli ktos sporo czyta,
    czyli spedza czas nie tylko na samym wciskaniu towaru, to nie
    robi podstawowych bledow. Literowek, braku spacji, tego typu
    bykow mozna nie zauwazyc po prostu, fakt. Tez czesto nie
    zauwazam, zwlaszcza jak siedze tak jak teraz z niewygodna
    klawiatura i laga mam ;) Ale nie "sprzedarz" do licha...

    Anyway, chodzi mi o to, ze zwykle jednak ktos, kto jest, albo
    stara sie byc kompetentnym sprzedawca, raczej oczytany jest
    przynajmniej w swojej dziedzinie. A to sie na brak bykow
    jednak przeklada, cokolwiek by nie kombinowac...

    > Wypada sprawdziae dost?pne mo?liwo?ci :).

    Szczerze? Az tak to mi sie nie chce ;) To oni chca moich
    pieniedzy, nie ja ich, wiec w sumie wypadaloby, zeby oni
    troche sie postarali. Nie?

    Kira (goscinnie... jak poprzednio)

  • 17. Data: 2005-07-17 20:42:00
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Jul 2005 20:37:54 +0000 (UTC), Kira Falernowa napisał(a):

    > Szczerze? Az tak to mi sie nie chce ;) To oni chca moich
    > pieniedzy, nie ja ich, wiec w sumie wypadaloby, zeby oni
    > troche sie postarali. Nie?

    :) niech będzie - przekonałaś mnie ;)
    --
    pozdrawiam

  • 18. Data: 2005-07-17 20:54:54
    Od: Kira Falernowa <k...@w...mi.stad>

    On 2005-07-17, Tomasz P?ókarz <t...@x...xn--p-ela> wrote:

    > Od jakiegos juz czasu zauwazam u Ciebie silna sk?onno?ae do wyciagania
    > bardzo ogólnych i daleko idacych wniosków dotycz?cych ludzi na podstawie
    > bardzo drobnych i/lub niepewnych przes?anek.

    Od jakiegos cwierczwiecza konkretnie. I jak na razie dziala
    calkiem niezle, wiec pozwolisz ze przy tym pozostane.

    > Ja jestem bardziej powsciagliwy i dlatego tylko wyraze ostrozne
    > przypuszczenie, ze 3/4 miejsca przeznaczonego na kor? mózgow?
    > u Ciebie wype?nia nadmuchane ego.

    Co oznacza tylko tyle, ze ta 1/4 wystarcza mi w zupelnosci
    za to, na co potrzebujesz 100%. Niezly komplement ;)

    No dobra, zamierzalam na tej zlosliwosci skonczyc, ale nie
    bede malpa. Znaczy nie jestem w nastroju zeby byc. Widzisz,
    ludzie ogolnie sa bardzo schematyczni, przewidywalni i nie
    wiedza sami, ile informacji o sobie portafia przekazac w paru
    slowach, gestach, spojrzeniach. I to informacji znacznie
    cenniejszych niz to, co mowia, bo tamtych sobie nawet nie
    uswiadamiaja. Mozna udawac slowami, nie da sie natomiast
    udawac mowy ciala, wyrazu twarzy, czy wlasnie sposobu
    pisania i/lub wyslawiania sie. Znaczy da sie, ale to juz
    wymaga bardzo dobrego przygotowania, znajomosci siebie,
    znajomosci tych przekazywanych w ten sposob kwestii plus
    bardzo, bardzo wielu cwiczen.

    Malo kto jest w stanie, a z tych, ktorzy by byli, malo
    komu sie chce. Wiec wyciaganie wnioskow jest raczej
    bezpieczne i ma niewielkie ryzyko pomylki.

    Oczywiscie, nie mowie ze masz sie zgadzac. W zasadzie, to
    wisi mi co Ty na to. Ale ze sie nudze, to sobie napisalam.

    Kira (nadal goscinnie...)

  • 19. Data: 2005-07-17 21:16:56
    Od: lukasz sczygiel <a...@e...cx>

    etylowy napisał(a):

    > hmmm... ów osobnik napisał, iż handluje w b2b - to chyba mail nie jest
    > mu obcy?

    Moze ma dysleksje/dysortografie czy inne dyscostam i mial na mysli p2p,
    bo tam tez sie da cos z tapetkami robic :)
    --
    Lukasz Sczygiel

  • 20. Data: 2005-07-18 00:31:36
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    On Sun, 17 Jul 2005 20:30:14 +0200, adasiek wrote:

> [...]
    > minimalnym wysilkiem mozna z duzym prawopodobienstwem odrzucic
    > zlych kandydatow, to czemu dyktando nie jest typowym elementem

    Podstawowy błąd logiczny. Ci, którzy popełniają masowo błędy ortograficzne,
    charakteryzują się niskimi umiejętnościami. Nie wszyscy, którzy
    charakteryzują się niskimi umiejętnościami, popełniają błędy ortograficzne.

    Jarek
    --
    http://hell.pl/agnus/

    fysigunkus - A person who lacks curiosity