PracaGrupypl.praca.dyskusje › SAP

  • 1. Data: 2002-02-28 10:36:04
    Temat: SAP
    Od: "Amorek" <a...@s...pl>

    Sama nie robię błędów,
    ale nie każdy musi nie robić...to że ktoś nie robi wcale nie świadczy o
    inteligencji...prawda?

  • 2. Data: 2002-02-28 11:23:58
    Temat: Re: SAP
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    > Tak, zatrudnić się w firmie, w której wdrażają SAPa, a potem przeskoczyć
    do
    > firmy, która wdraża SAPa. ;) Dobremu SAPowcowi się te 3000 Euro zwraca w
    > dwa, trzy tygodnie.

    A jak znalezc taka firme w ktorej wlasnie wdrazaja SAP i AS/400???
    Chyba troche malo realne?

    pozdr
    kk

  • 3. Data: 2002-02-28 12:08:28
    Od: "Amorek" <a...@s...pl>

    Luckydar wrote:

    > Witam!
    > Mam pewien problem z pracodawca i ze swoim urlopem. Mianowicie pracuje w tej
    > firmie od lutego 2001 roku. To jest zreszta moj caly staz pracy po
    > skonczeniu szkoly sredniej.

    czyli w lutym 2001 podjales PIERWSZA prace (na umowe o prace)?
    jesli tak, to po 6 miesiacach miales prawo do zaliczkowych 9
    dni, a po kolejnych 6 mies, czyli od lutego 2002 do pozostalych
    9 dni. razem 18 dni mna prawie dwa lata pracy.
    od 01. stycznia 2003 bedziesz mial kolejnych 18.
    w ktoryms momencie dojda Ci dwa dni, ale nie pamietam, ile "lat
    stazu" daje szkola srednia...

    Dominika

  • 4. Data: 2002-03-01 14:41:19
    Od: Marcin Dariusz Ozdzinski <m...@m...elka.pw.edu.pl>

    Amorek <a...@s...pl> wrote:
    > Chcialbym sie nauczyc SAP.
    > Jak zaczac?
    > Od razu na kurs???
    > I jakim dzialem najlepiej sie zajac??, tzn na ktory jest najwiekszy popyt i
    > co jest bardzej poplatne.

    > P.S. Wszystko lapie w lot wiec problemu nie ma z nauka.

    Heh geniuszu.
    Powiem Ci tak : nie ma na swiecie goscia ktory znalby doskonale wiecej niz
    dwa moduly SAP-owskie.
    Jak chcesz sie zaznajomic z BC i programowaniem Abap w domku to zainstaluj
    sobie wersje demonstracyujna pod Linuksa.Trzeba miec troche cierpliwosci i
    RedHata 6.1 lub Suse i co najmniej 256MB ram z dobrym prockiem zeby go
    odpalic.Mi uruchomienie systemu zajelo kilka dni ale musialem walczyc ze
    sterownikami grafiki nie uwzgledninej w RedHacie 6.2
    Na poczatek mozesz sie zaznajomic z podstawami administrcji, budowa SapGui
    itp.
    Pozniej potrenuj jakies drobne programiki w Abap, nadawanie uprawnien do
    transakcji, transportow ....
    Przyda Ci sie jakas literatura , cos niedawno o Sapie wydal Helion.
    Jakis rok temu tez tak zaczynalem a od niedawna zalapalem sie do pracy przy
    utrzymaniu i pomocy technicznej.....Myslalem ze wiem sporo kiedy tam
    przychodzilem.... tak naprawde wiedzialem bardzo malutko :) Ale wystarczylo
    aby sie zalapac ....
    Powodzenia.
    BTW Wroclaw to calkiem dobre miejsce zeby szukac pracy przy SAP-ie.Jest
    kilka wdrozen .....
    PS wersje demonstracyjna mozna sciagnac ze strony www.mysap.com w dziale
    linux i dalej testdrive .....