PracaGrupypl.praca.dyskusje › Serwisant sprzętu komputerowego

  • 1. Data: 2002-02-28 03:34:16
    Temat: Serwisant sprzętu komputerowego
    Od: "marcin" <p...@p...onet.pl>

    Czesc

    zmieniajac prace, kiedy zachowujemy a kiedy nie ciaglosc pracy,
    jak dlugi moze byc okres przerwy?

    jakie sa plusy zachowania ciaglosci pracy, a moze jakies tez
    minusy? na co ma to wplyw?

    czy nie macie wrazenia ze ciaglosc pracy jest jakims reliktem,
    zupelnie nieprzystajacym do dzisiejszych czasow

  • 2. Data: 2002-02-28 06:32:22
    Temat: Re: Serwisant sprzętu komputerowego
    Od: "gnom" <g...@g...pl>

    Użytkownik "gnom" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > czy
    > >

    > zalezy od serwisu i od sprzetu. srednio za zlozenie kompa 10 % jego
    wartosci
    > biorem.

    10 % wartości kompa??? Jak pracowałem pare lat temu w branży to 10% to była
    dobra marża na komputerze..... a teraz tyle dostaje serwistant - fajnie!

  • 3. Data: 2002-02-28 06:38:38
    Od: "Krzysztof" <K...@i...pl>

    > O, a ja chwilowo bezrobotny. Do nastepnego poniedzialku :)
    > Z drugie strony tak patrzac na to, skad nadajesz, to widze ze pracujesz w
    > Nokii. No wiec jestes w gruuuubym bledzie sadzac, ze Nokia jest najbardziej
    > znana na swiecie. Moze w Europie.

    Wiewm, wiem - tak tylko chcialem podniesc reputacje ;-)

    --
    -=-=-=-=-=-=-
    ** eReS **

  • 4. Data: 2002-02-28 14:20:23
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Czy mial ktos kontakt z agencjami nieruchomosci w Warszawie.
    Na przyklad Dragowscy, Strzelczyk, Polanowscy lub inne.
    Oczywiscie interesuje mnie praca w takiej agencji. (atmosfera, sposob
    wynagradzania, plusy i minusy)

  • 5. Data: 2002-02-28 14:21:13
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Feb 2002 12:00:02 +0100, "Sam" <s...@k...net.pl> wrote:

    > - co trzeba miec,

    Odpowiedni wiek, stosowne papiery, siedzibę firmy.

    > - jakie sa koszty itd.

    Zus 600zł lub 100zł. Podatek od zysków, koszt prowadzenia księgowości.

    >P.S. czy moge miec firme i pracowac u kogos innego?

    tak, ale nie możesz mu wystawiać faktury za to, co leży w Twoich
    obowiązkach pracownika.
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 6. Data: 2002-02-28 23:45:13
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Thu, 28 Feb 2002 15:35:26 +0100, "Slavo" <s...@g...net> wrote:

    >mmm.... sorki, ale trochę nie łapę o co chodzi.... :-/
    Punkt o Ally ... IMHO tragedia ale gorzej by bylo jakby mial by byc to
    Monty Python - pamietacie skecz o martwej papudze z Cleesem i Palinem?
    Podstawcie pod papuge system komputerowy (np w waszej firmie) i juz
    nie bedzie tak wesolo (przynajmniej dla was)

    Pzdr
    Limfo

  • 7. Data: 2002-03-01 20:53:35
    Od: "Hatson" <s...@w...pl>

    > 10 % wartości kompa??? Jak pracowałem pare lat temu w branży to 10% to
    była
    > dobra marża na komputerze..... a teraz tyle dostaje serwistant - fajnie!

    Moze to jakis wstyd ze strony serwisantow ,ze mowia o takich kwotach ???
    Znajomy tez ostatnio mi probowal wcisnac ,ze jako serwisant (bez praktyki i
    wyksztalcenia IT) dostaje 2,500 na reke (Szczecin)

    Hatson