PracaGrupypl.praca.dyskusje › Witam ponownie wszystkich!

  • 1. Data: 2002-02-28 01:02:29
    Temat: Witam ponownie wszystkich!
    Od: "Barbara M" <b...@g...pl>

    Dnia Wed, 27 Feb 2002 19:05:05 +0100, "Okruch" <o...@p...net.pl>
    wklepał(-a):

    >O, a ja chwilowo bezrobotny. Do nastepnego poniedzialku :)
    >Z drugie strony tak patrzac na to, skad nadajesz, to widze ze pracujesz w
    >Nokii. No wiec jestes w gruuuubym bledzie sadzac, ze Nokia jest najbardziej
    >znana na swiecie. Moze w Europie. Ale na swiecie hamerykanskie firmy
    >telekomunikacyjne (zarowno dostawcy jak i operatorzy) sa duzo lepiej znani.
    >Co z reszta widac po kontraktach.

    Nokia jest firmą o innym profilu niż np. Alcatel czy Lucent, więc nie porównujmy
    ich. W każdym razie warto tam pracować ;-)

    Karate Klub NATAN http://www.karate.iq.pl/

  • 2. Data: 2002-02-28 07:45:35
    Temat: Re: Witam ponownie wszystkich!
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    "Marcin Lubojański" <n...@p...pl> wrote in message

    > A jak to jest w tym przypadku z zus-em?
    > Jestem w podobnej sytuacji.

    jesli jestes studentem nie sa odprowadzane ani skladki zdrowotne, ani na ZUS
    (emerytalne, itd.)

    nebe

  • 3. Data: 2002-02-28 11:26:19
    Od: "Barbara M" <b...@g...pl>

    > Chodzi o to ze w Lublinie sa sami rolnicy i maly rynek informatyczny. Dla
    > jednych to dobrze bo mala konkurencja a dla innych kiepsko i ci uciekaja
    do
    > wiekszych miast.

    Pracuje w Lublinie w firmie informatycznej. Robimy na rynek ogolnopolski
    (glownie dla firm, ktore maja siedzibe w stolicy). Z Lublina do Wa-wa jest 2
    godz. jazdy (PKP, albo szybki samochod), przez siec - kontakt
    natychmiastowy. Zarobki (patrzylem ostatnio na stawki oferowane w stolicy)
    prawie warszawskie, koszty zycia (i mieszkan) duzo mniejsze. To nie jest
    jedyna tego typu firma w Lublinie.

    M.

  • 4. Data: 2002-03-01 08:10:05
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "Barbara M" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > a przerwa w ubezpieczeniu? czy ma jakis wplyw? skutek ?

    O jakiej przerwie piszesz?

    Wiesiek

  • 5. Data: 2002-03-01 16:03:00
    Od: "Barbara M" <b...@g...pl>

    w zdrowotnym. za luty mam zaplacowne ze starej firmy... a potem?

  • 6. Data: 2002-03-02 09:17:50
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    > w zdrowotnym. za luty mam zaplacowne ze starej firmy... a potem?

    Ub. zdrowotne ważne jest jeszcze jeden miesiąc po zakonczniu pracy w danej
    firmie. Jezeli skonczyłaś prace 28 lutego, to zdrowotne masz do 31 marca.

    Wiesiek