PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa zlecenie, wynagrodzenie i bezrobocie

  • 1. Data: 2002-02-28 08:42:00
    Temat: umowa zlecenie, wynagrodzenie i bezrobocie
    Od: "news.trzebnica.net" <m...@g...pl>

    Pięknego dnia Tue, 26 Feb 2002 21:40:24 +0100, "Kubusia"
    <k...@p...onet.pl> zakodował:

    >Jeżeli pracownik znajduje się na zwolnieniu lekarskim lub na innym urlopie
    >(wypoczynkowy, bezpłatny itd..), pracodawca wg KP nie może zwolnić
    >pracownika. Musisz poczekać aż wróci do pracy i wtedy masz możliwość
    >wręczwnia mu wypowiedzenia.

    Pracownikowi, który jest na zwolnieniu nie można wypowiedzieć umowy,
    jednak czasami można go zwolnić (Art. 53. KP).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 2. Data: 2002-02-28 10:58:18
    Temat: Re: umowa zlecenie, wynagrodzenie i bezrobocie
    Od: "Kalisz" <k...@l...com.pl>

    Ja Ci nie pomogę. Nigdy prymasem w tych sprawach nie byłem....

    ;)p

  • 3. Data: 2002-02-28 16:33:38
    Od: "Marcin Lubojański" <n...@p...pl>

    "Slavo" <s...@g...net> wrote in message news:a5lf9g$9b1$1@news.onet.pl...

    > mmm.... sorki, ale trochę nie łapę o co chodzi.... :-/

    Dla tych co nie łapią, albo im się link nie otwiera:
    trzeci od dołu punkt w części "wymagania" brzmi:
    "poczucie humoru, chętnie w stylu 'Ally McBeal';"

    Ciekawostką jest to, że oferowane stanowisko pracy
    nie dotyczy branży rozrywkowej :-)

    Jeśli nie znasz "Ally McBeal", ani Monty Pythona, to już
    na to nic nie poradzę.

    --
    KP

  • 4. Data: 2002-02-28 18:08:59
    Od: <m...@g...pl>

    NTG

  • 5. Data: 2002-02-28 20:25:30
    Od: "svobo" <s...@p...pl>

    Witam!
    Czy lata nauki szkolnej zaliczaja sie do stazu pracy liczonego do odprawy?
    Pozdrawiam,
    Grzesiek

  • 6. Data: 2002-03-04 17:06:00
    Od: gryz0N <g...@i...pl>

    Kalisz napisał:

    >Umowa zlecenie rodzi obowiązek całego ZUSu w procentach takich samych jak
    >umowa o pracę. Oczywiście jeżeli zleceniobiorca nie jest nigdzie indziej
    >zatrudniony i nie jest studentem. (zatrudniony w innym zakładzie i zarabiący
    >min. 760,00 płaci tylko ubezpieczenie zdrowotne, student do 26 roku nie
    >płaci nic, powyżej 26 roku życia płaci zdrowotne)

    A jak wyglada sprawa jesli jestem zatrudniony na umowe zlecenie i
    jestem studentem zaocznym. W szkole powiedzieli mi ze studentow
    zaocznych nieubezpieczaja. Mam 24lata.
    Moze to istotne: pobieram rente rodzinna i z tego tytulu jestem
    ubezpieczony [jak napisane w legitymacji rencisty ktora otrzymalem]

    Dzieki za odpowiedz.

    gryz0N