PracaGrupypl.praca.dyskusje › zlecę poszukiwanie pracy

  • 1. Data: 2009-05-04 14:16:23
    Temat: zlecę poszukiwanie pracy
    Od: "TC" <n...@o...pl>

    Witam,

    Mam pracę, wysokie kwalifikacje, ale jednak chciałbym coś zmienić. W związku
    z tym poszukuję firmy specjalizującej się w poszukiwaniu pracy w imieniu
    pracownika, możecie mi coś polecić?

    Tadeusz

  • 2. Data: 2009-05-06 08:39:29
    Temat: Re: zlecę poszukiwanie pracy
    Od: "Dobi" <...@...nl>

    > Mam pracę, wysokie kwalifikacje, ale jednak chciałbym coś zmienić. W
    > związku z tym poszukuję firmy specjalizującej się w poszukiwaniu pracy w
    > imieniu pracownika, możecie mi coś polecić?

    Dawna Europa zachodnia, kraje wysoko cywilizowane, common law itp.
    w sumie będzie tego koło 30stki.
    Polska to trzeci świat i tu ciągle ukryty feudalizm rządzi.

    Może jak przestaniemy dziesięcine w podatkach na kościół płacić
    tak około za 3 pokolenia to sie wtedy zgłoś.
    Jak nie chcesz tyle czekać to patrz wyżej...

    DT

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4054
    (20090505) __________

  • 3. Data: 2009-05-06 12:35:19
    Od: "exor" <e...@o...pl>

    Użytkownik "Dobi" <...@...nl> napisał w wiadomości

    > Dawna Europa zachodnia, kraje wysoko cywilizowane, common law itp.
    > w sumie będzie tego koło 30stki.
    > Polska to trzeci świat i tu ciągle ukryty feudalizm rządzi.

    Nie kumam - chcesz powiedziec, ze w europie zachodniej tego typu firmy
    istnieja?

    > Może jak przestaniemy dziesięcine w podatkach na kościół płacić
    > tak około za 3 pokolenia to sie wtedy zgłoś.

    I co do tego wszystkiego ma kosciol ?

    pzdr,e.
    www.jakzrobic.info

  • 4. Data: 2009-05-06 21:46:23
    Od: <a...@g...pl>

    > Mam pracę, wysokie kwalifikacje, ale jednak chciałbym coś zmienić. W
    > związku
    > z tym poszukuję firmy specjalizującej się w poszukiwaniu pracy w imieniu
    > pracownika, możecie mi coś polecić?

    google umarło?
    a tak serio to chociaz napisz skad - chyba ze moze byc firma w rzeszowie
    ktora ci znajdzie prace w chrzaczyrzewoszycach bez zamieszkania

  • 5. Data: 2009-05-07 07:50:52
    Od: "Dobi" <...@...nl>

    > Nie kumam - chcesz powiedziec, ze w europie zachodniej tego typu firmy
    > istnieja?

    Oczywiści że tzw. "łowcy głow" istnieją, robi to pierwsze z brzegu prywatne
    biuro pracy.
    Przy wysokich kwalifikacjach to w tym kraju lepiej zostać pracodawcą.
    Sam stoję przed podobnym problemem jak ty.

    > I co do tego wszystkiego ma kosciol ?

    Nic.
    Proszę, czytaj ze zrozumieniem.
    Piszę o stosunku feudalnym pracodawcy do pracownika.
    Tyle i aż tyle.

    DT

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4058
    (20090507) __________

  • 6. Data: 2009-05-07 11:12:48
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 7 Maj, 09:50, "Dobi" <c...@...nl> wrote:

    > Oczywiści że tzw. "łowcy głow" istnieją, robi to pierwsze z brzegu prywatne
    > biuro pracy.

    A tzw "Lowcy glow" nie dzialaja czasem w druga strone? Czyli szukaja
    pracownika na zlecenie pracodawcy.

    > Nic.
    > Proszę, czytaj ze zrozumieniem.
    > Piszę o stosunku feudalnym pracodawcy do pracownika.
    > Tyle i aż tyle.

    To po co wtracasz do tego kosciol? Co ma piernik do wiatraka?
    Zaliczasz Niemcy to 'dawnej europy zachodniej'? Bo tam sie placi
    podatki na kosciol i to oficjalnie. I czemu 'dawnej'? Europa zachodnia
    zmienila swe polozenie?

  • 7. Data: 2009-05-07 11:34:16
    Od: wloochacz <n...@n...dgbit.pl>

    Dobi pisze:

> [...]
    >
    > Nic.
    > Proszę, czytaj ze zrozumieniem.
    > Piszę o stosunku feudalnym pracodawcy do pracownika.
    Chcesz zostać feudalnym panem? No, no...
    Jak już zostaniesz, to wróć do tego wątku za kilka lat, a dokładnie o
    "stosunku feudalnym" - cokolwiek to znaczy...

    --
    wloochacz

  • 8. Data: 2009-05-07 12:35:43
    Od: "Dobi" <...@...nl>

    A tzw "Lowcy glow" nie dzialaja czasem w druga strone? Czyli szukaja
    pracownika na zlecenie pracodawcy.

    Owszem.
    Działaja w ramach dwóch stron, to oczywiste.

> [...]
    > Tyle i aż tyle.

    To po co wtracasz do tego kosciol? Co ma piernik do wiatraka?

    Dziesięcina to nie tylko jakieś tam "podatki na kościół"
    to przede wszystkim stosunek feudalny.
    Ostatnim przejawem feudalizmu w europie była "dziesięcina"
    na rzecz duchowieństwa w Polsce w roku 1939.
    Po wojnie dzisiecina wymarła, ale stosunek pozostał.
    Dlatego lata mi koło d... co Niemcy płacą i komu.
    Interesuje mnie tylko stosunek pracy:))
    Mam nadzieje że rozjaśniłem Panu?

    DT

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4059
    (20090507) __________

  • 9. Data: 2009-05-07 12:45:17
    Od: "Dobi" <...@...nl>

    > Chcesz zostać feudalnym panem? No, no...
    > Jak już zostaniesz, to wróć do tego wątku za kilka lat, a dokładnie o
    > "stosunku feudalnym" - cokolwiek to znaczy...

    Dziękuje, z chęcią bym nim został, ale jak mawiają francuzi "marne szanse".

  • 10. Data: 2009-05-07 13:47:46
    Od: wloochacz <n...@n...dgbit.pl>

    Dobi pisze:
> [...]
    > na rzecz duchowieństwa w Polsce w roku 1939.
    > Po wojnie dzisiecina wymarła, ale stosunek pozostał.
    Co prawda nie ten kościół, ale...
    http://www.advent.pl/statut.html
    Cytat z Statutu Kościoła Adwentystów Dnia Siódmego w Rzeczypospolitej
    Polskiej; Art. 43. pkt. 1
    "Funduszami Kościoła są dziesięciny, w tym dziesięciny bezpośrednie,
    gwarantowane przepisami własnego Prawa Kościelnego i przekazane przez
    diecezje oraz misje działające na terenie Kościoła, a także dary,
    spadki, zapisy i inne wpływy."
    :-)

    > Dlatego lata mi koło d... co Niemcy płacą i komu.
    Im?

    > Interesuje mnie tylko stosunek pracy:))
    > Mam nadzieje że rozjaśniłem Panu?
    Nie wiem; słabowitym trochę na umyśle - zwłaszcza dziś ;-)

    --
    wloochacz