PracaGrupypl.praca.dyskusje › mial ktos moze do czynienia z akwizycja bankowa / ubezpieczeniowa ?

  • 1. Data: 2009-05-03 16:49:19
    Temat: mial ktos moze do czynienia z akwizycja bankowa / ubezpieczeniowa ?
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Witajcie Grupowicze.
    Mial ktos do czynienia na tej grupie z akwizycja bankowa / ubezpieczeniowa ?
    Warto sie w to pakowac ? mozna jakies sensowne pieniadze [ czytaj wiecej niz
    900 na miesiac ;) ] wyskrobac ?
    Zdaje sobie sprawe ze to zalezy od operatywnosci - ale moze wiecie jakie
    warunki pozczegolne firmy oferuja ?

    z gory dzieki - jesli ktos mial stycznosc z czyms takim to poprosze o
    jakies sugestie ;)
    z gory dzieki wielkie
    pozdrowka.

  • 2. Data: 2009-05-03 17:01:43
    Od: mihau <m...@g...com>

    On May 3, 6:49 pm, "zinek" <u...@o...pl> wrote:

    > Mial ktos do czynienia na tej grupie z akwizycja bankowa / ubezpieczeniowa ?

    Miał. I czasem mam ochotę lać po mordach tych, co do mnie dzwonią,
    proponują konto, kredyt, czy inny syf i nie rozumieją słów "dziękuję,
    nie chcę". Na szczęście kryzys hołotę przetrzebił.

    Jeśli to ma być coś takiego, to tylko sobie wrogów narobisz ;)

    --
    mihau

  • 3. Data: 2009-05-03 17:19:18
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Użytkownik "mihau" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
> [...]

    nie chcę". Na szczęście kryzys hołotę przetrzebił.

    Jeśli to ma być coś takiego, to tylko sobie wrogów narobisz ;)

    akwizycja telfoniczna odpada - raczej siedze w spolecznosciach netowych - to
    cos zmienia jesli chodzi o skutecznosc ? ;)

  • 4. Data: 2009-05-03 17:26:02
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    zinek pisze:

    > akwizycja telfoniczna odpada - raczej siedze w spolecznosciach netowych - to
    > cos zmienia jesli chodzi o skutecznosc ? ;)

    znaczy spamowal bedziesz ;-)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 5. Data: 2009-05-03 17:47:08
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:gtkk3a$585$1@inews.gazeta.pl...

    > znaczy spamowal bedziesz ;-)

    ;) nie koniecznie - zapytam kulturnie czy ktos nie ma ochoty na konto lub
    ubezpiecznie...
    ;)

  • 6. Data: 2009-05-04 19:16:52
    Od: PZ <p...@i...pl>

    zinek pisze:
> [...]
    > wiadomości news:gtkk3a$585$1@inews.gazeta.pl...

    > ;) nie koniecznie - zapytam kulturnie czy ktos nie ma ochoty na konto lub

    To Ci qlturalnie odpowie, ze nie. Wbrew pozorom 90% decyzji jest
    podejmowanych pod wplywem emocji. Jeden bak irytuje to klient idzie i
    otwiera konto vis a vis. A spolecznosc internetowa to sobie klika i
    porownuje na maksa wiec musialbys miec super oferte - a takiej mial nie
    bedziesz, bo koszt za duzy.

    pzdr
    pz

  • 7. Data: 2009-05-04 21:45:12
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "zinek" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > akwizycja telfoniczna odpada - raczej siedze w spolecznosciach netowych -
    > cos zmienia jesli chodzi o skutecznosc ? ;)

    skutecznie pozbawisz się znajomych i wyp..rzą Cię z tych społeczności :)

    e.

  • 8. Data: 2009-05-05 00:00:26
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Użytkownik "PZ" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > otwiera konto vis a vis. A spolecznosc internetowa to sobie klika i
    > porownuje na maksa wiec musialbys miec super oferte - a takiej mial nie

    no wlasnie - trafiles chyba w sedno ;)

  • 9. Data: 2009-05-05 00:00:36
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Użytkownik "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gtnn3l$een$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "zinek" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > skutecznie pozbawisz się znajomych i wyp..rzą Cię z tych społeczności :)

    :)

  • 10. Data: 2009-05-05 12:53:27
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "PZ" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A spolecznosc internetowa to sobie klika i
    > porownuje na maksa wiec musialbys miec super oferte - a takiej mial nie
    > bedziesz, bo koszt za duzy.

    Zawsze można kłamać :) Jest to chyba zresztą standard w tej chwili...

    e.