PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca ludzie pieniadze

  • 1. Data: 2009-05-05 21:59:16
    Temat: praca ludzie pieniadze
    Od: "marcin" <m...@o...pl>

    mam nietypowy problem - chcialbym zlecic usluge znalezienia pracy - zlecaja
    pracodawcy znalezienie pracownika wiec i w 2 strone rowniez mozna ..... no
    wlasnie czy mozna i w jakiej formie zeby prawnie z obowiazujacymi przepisami
    bylo zgodne bo za umieszczenie ogloszenia na forum jak ponizej zostalem
    posadzony o wspieranie korupcji itp. - czy slusznie?

    czy takie ogloszenie jest zgodne z prawem i czy tez nalezalo by cos zmienic?
    jaka forma rozliczenia - umowa zlecenie? umowa o dzielo? inna?

    ogloszenie zamieszczone przezemnie mialo nastepujaca tresc

    ***zaplace 5 tys. za interesujaca prace***

    zaplace do 5 tys zl* za prace w stabilnej i dobrze zarzadzanej firmie na
    terenie trojmiasta - interesuje mnie praca (etat) w dziale finansowym -
    analiza, controlling, ewetnualnie audyt lub dzial sprzedazy analiza,
    planowanie..... ksiegowosc i podatki juz nie

    handel i akwizycja lub inne zblizone formy dzialalnosci wykluczone
    odpowiem na kazde powazne i przemyslane propozycje

    krotko o mnie - mezczyzna, 30 lat, wyksztalcenie wyzsze, 6 lat doswiadczenia
    zawodowego na podobnych stanowiskach jak ww. w rozpoznawalnych firmach na
    rynku (korporacje)

    *do negocjacji

  • 2. Data: 2009-05-06 21:47:31
    Temat: Re: praca ludzie pieniadze
    Od: sz <s...@b...no>

    marcin wrote:
    > zaplace do 5 tys zl* za prace w stabilnej i dobrze zarzadzanej firmie na
    > terenie trojmiasta - interesuje mnie praca (etat) w dziale finansowym -

    to chyba nielegalne?
    o ile dobrze pamietam, nie wolno pobierac oplaty od osob poszukujacych
    pracy :)

  • 3. Data: 2009-05-10 13:48:57
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "marcin" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ***zaplace 5 tys. za interesujaca prace***

    O, to zdaje sie akurat tyle ile mozna dostac grzywny za branie pieniedzy od
    ludzi szukajacych pracy.

    sz.