PracaGrupypl.praca.dyskusje › zgodnr z prawem?

  • 1. Data: 2004-05-20 12:28:17
    Temat: Re: zgodnr z prawem?
    Od: " Aquarius" <h...@W...gazeta.pl>

    gervee <g...@o...pl> napisał(a):

    > Witam!
    > Czy ogłoszenie http://www.introl.pl/menu2001/praca/automatyk.html jest
    > zgodne z obowiązującym w RP prawem?

    Czy Twoim zdaniem ogloszenie to dyskryminuje w pelni sprawnych
    obywateli RP?

    &

  • 2. Data: 2004-05-20 13:42:55
    Temat: zgodnr z prawem?
    Od: "gervee" <g...@o...pl>

    Witam!
    Czy ogłoszenie http://www.introl.pl/menu2001/praca/automatyk.html jest
    zgodne z obowiązującym w RP prawem?
    Kto mi wyjaśni dlaczego ta firma akurat tak zapałała chęcią do zatrudniania
    osób niepełnosprawnych?

    Rafał

  • 3. Data: 2004-05-20 13:52:36
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik " Aquarius" <h...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Czy Twoim zdaniem ogloszenie to dyskryminuje w pelni sprawnych
    > obywateli RP?

    a nie? -skoro wymagana jest grupa inwalidzka

    Piotr Żebrowski

  • 4. Data: 2004-05-21 07:47:39
    Od: "Metsa" <m...@g...pl>

    Użytkownik "gervee" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zgodne z obowiązującym w RP prawem?
    > Kto mi wyjaśni dlaczego ta firma akurat tak zapałała chęcią do

    Daj sobie spokój z ta firmą. To jest polskie podejście do cięcia kosztów i
    oszczędności-czyli niepełnosprawny "ekonomicznie" to jest pewnie Prezes tej
    firmy.

    Olej ekonomicznego "kalekę" to nie miejsce dla Ciebe
    Pozdrawiam
    Dimitre

  • 5. Data: 2004-05-21 08:09:05
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 5/21/2004 9:47 AM, Metsa wrote:

> [...]
    > oszczędności-czyli niepełnosprawny "ekonomicznie" to jest pewnie Prezes tej

    http://www.pupradom.pl/?rejestr=1&id=285&idr=113

    w ww. linku nawet operator maszyn kamieniarskich (nie jest to lekka
    praca) powinien mieć zdaniem pracodawcy grupę inwalidzką.

    Co ciekawe ustawodawca załozył, że osoba z grupą inwalidzką nie może np.
    adoptowac dziecka - ciekawe, prawda? - może wykonywać ciężką pracę, a
    nie może utrzymywać i wychowywac dziecka.

    PZdr: Catbert

  • 6. Data: 2004-05-21 15:45:56
    Od: "gervee" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Metsa" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    tej
    > firmy.
    >
    > Olej ekonomicznego "kalekę" to nie miejsce dla Ciebe

    Nie myślę o pracy w tej firmie ale odwiedzam jej stronę WWW i czasem zdarza
    mi się spojrzeć w ogłoszenia związane z pracą. I co ciekawe praktycznie
    każde ogłoszenie to "niepełnosprawni-sprawni". Nie mam nic przeciw .. ale
    dyskwalifikowanie ludzi z powodu ich sprawności? Toż to paranoja... ale jak
    widać "rzeczywistość ekonomiczna" w Polsce odbiega trochę od normalności ;).

    Rafał

  • 7. Data: 2004-05-22 17:51:28
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    gervee; <c8i5fd$68j$1@news.onet.pl> :

> [...]
    > zgodne z obowiązującym w RP prawem?
    > Kto mi wyjaśni dlaczego ta firma akurat tak zapałała chęcią do zatrudniania

    Do zrozumienia tego uczucia polecam prześledzić przypadek Pana Cupiała -
    ogólnie miało się coś zmienić w ustawach, ale chyba nadal Państwo hojnie
    wspomaga przedsiębiorców z pieniędzy podatników [a dokładnie ze składek
    odprowadzanych od wynagrodzeń]. Sama idea zawiera się w temacie -
    "aktywizacja zawodowa osób niepełnosprawnych" - niby jest w porządku,
    ale sytuacja kiedy przedsiębiorcy wolą zatrudniać niepełnosprawnych nie
    w ramach szczytnej idei, ale w ramach oszczędności kosztów, sugeruje, że
    Państwo dopłaca zbyt dużo, albo zbyt słabo kontroluje przedsiębiorców.
    Żeby nie było, że sekuję niepełnosprawnych - dla mnie normalną sytuacją
    było by, gdyby subsydiowanie WYRÓWNYWAŁO koszty [czyli ZRÓWNYWAŁO
    przedsiębiorców zatrudniających tzw. normalnych i przedsiębiorców
    zatrudniających tzw. niepełnosprawnych].

    Flyer

    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)